"תודה שאני בחיים": אושיית הרשת הייתה עדה לפיגוע

סימי הרשקוף, אושיית אינסטגרם חרדית שמנהלת את הדף "דוסלבס", שיתפה בפוסט חשוף בתחושות הקשות וברגעי האימה שעברו עליה, כאשר נקלעה לזירת הפיגוע בשכונת רמות בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 13:20 כא בשבט התשפג

"תודה שאני בחיים": אושיית הרשת הייתה עדה לפיגוע
סימי הרשקופ, צילום: אביב חופי

אושיית האינסטגרם החרדית סימי הרשקוף, שמנהלת את דף האינסטגרם דוס סלבס, עם למעלה מ-70 אלף עוקבים ומספק הצצה לחיים של הברנז'ה הדתית בישראל, ושהתפרסמה גם בזכות השתתפותה בתכנית "בנות ברק", שיתפה בפוסט באינסטגרם את החוויה הקשה שעברה עליה כשנקלעה לזירת פיגוע הדריסה בשבוע שעבר (ו'), בו נרצחו שלושה בני אדם, ביניהם שני ילדים. 

הרשקוף סיפרה כיצד יציאה שגרתית לקניות ביום שישי הפכה לאירוע קשה ומטלטל, "‏ביום שישי יצאתי לקניות, הזמנתי מונית הביתה, ‏פתאום אני רואה מחזה לא פשוט - מול עיניי ‏נשקים שלופים, ‏נהג המונית יצא החוצה בריצה". תיארה את הרגעים הקשים של הפיגוע, בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, "‏לרגע הייתי בהלם מוחלט. אחוז אחד ללא סוללה. הספקתי לעדכן את דודי שאני בסדר, ‏לקחתי את הקניות מהמונית ופשוט התחלתי לרוץ לכיוון השני". 

אושיית הרשת שיתפה בתחושות הקשות שמלוות אותה נוכח הפיגוע, "בכלל ‏לשמוע על פיגועים זה מאד מפחיד, ‏אבל להיות באותו רגע במקום - זה עוד יותר מפחיד. ‏אלו היו הרגעים הכי מפחידים בחיי, לא אשכח את זה לעולם", כתבה הרשקוף, ויחד עם זאת לא שכחה להודות על כך שיצאה מהזירה שלמה ובריאה, "‏תודה רבה בורא עולם שאני בחיים".