2 נרצחים וארבעה פצועים בפיגוע דריסה בירושלים

פיגוע דריסה קשה סמוך לשכונת רמות בירושלים כשמחבל פגע בטרמפיאדה הומה אנשים. שני נרצחים וארבעה פצועים בהם ילדים, כולם פונו לבתי החולים. השר בן גביר בזירה | המחבל חוסל בידי שוטר | כוחות הביטחון פושטים על בית המחבל בשכונת עיסאוויה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/23 13:42 יט בשבט התשפג

2 נרצחים וארבעה פצועים בפיגוע דריסה בירושלים
זירת הפיגוע, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פיגוע קשה בירושלים: פיגוע דריסה בשכונת רמות בירושלים. על פי החשד, מחבל דהר ברכבו לעבר תחנת אוטובוס הומה אדם. בפיגוע יש ילד הרוג ונפצעו עוד חמישה  אזרחים ביניהם שני ילדים במצב קשה. כוחות ההצלה פינו את הפצועים לבתי החולים ברחבי העיר, חלקם במצב קשה. חשש כי הנפגעים הם בני משפחה אחת.

תיעוד מזירת האירוע:

הרוג ושישה פצועים - המחבל נוטרל

מצב הפצועים נכון לרגע זה: 2 פצועים אנוש, 2 פצועים קשה והשאר קל. אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מדווח מהזירה כי "מדובר ברכב שפגע בתחנת אוטובוס. החובשים כעת בהחייאה על ילד כבן 8. בן 27 במצב אנוש. ומעניקים סיוע לשלושה נפגעים נוספים שנפגעו מהרכב כששהו בתחנת האוטובוס. אמבולנסים של איחוד הצלה בזירה". אזרח חמוש ששהה במקום נטרל את המחבל בפיגוע 

על פי הערכות, המחבל הוא תושב מזרח ירושלים, בן 30. בשעה זו כוחות ביטחון פשוטים על השכונה במטרה לכתר את בית המחבל. במשטרה בודקים האם היו משתפי פעולה או שהמחבל פעל לבדו. ראש הממשלה נתניהו הנחה לתגבר כוחות בגזרה ולבצע חקירות ומעצרים של סביבתו של המחבל.

" ראינו 6 נפגעים ששכבו בסמוך אחד לשני"

חובש רפואת חירום במד"א שרגא רוזנטל סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו סמוך לתחנת האוטובוס רכב לאחר שפגע בהולכי רגל שהמתינו בתחנה. ראינו 6 נפגעים ששכבו בסמוך אחד לשני. מתוכם 2 ילדים כבני 6 שהיו מחוסרי הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. גבר כבן 27 וגבר כבן 30 היו מחוסרי הכרה ו-2 נפגעים נוספים בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני וביצענו פעולות החייאה בשני הילדים. מדובר באירוע קשה מאוד."

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: כבאות והצלה ארצי

אם אתן.ם או מישהו קרוב חווים מצוקה קשה, אל תישארו לבד - דברו איתנו. עמותת ער"ן מעניקה שירות עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים 24/7 באנונימיות ובאופן מיידי לכל מצוקה נפשית, לקבלת סיוע נפשי חייגו 1201 ובאתר ער"ן https://www.eran.org.il/ בצ'אט, וואטסאפ, פורום, מייל ומסרונים.