תרקוד עם אישה: הזמרת הדתייה תשתתף ברוקדים עם כוכבים

נרקיס נבחרה להשתתף בתכנית הריקודים של קשת 12, אך בעקבות המגבלות הדתיות ההשתתפות הותנתה בכך שלא תיאלץ לרקוד עם גבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/23 16:40 יח בשבט התשפג

תרקוד עם אישה: הזמרת הדתייה תשתתף ברוקדים עם כוכבים
נרקיס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בימים אלו התכנית "רוקדים עם כוכבים" עורכת ליהוקים לעונה הקרובה שלה. בין השמות שעלו עד כה הזמרת נסרין קדרי, דנה גרוצקי, עדי חבשוש, דורון בן דוד והשדרן דידי הררי. עכשיו ערן סויסה חושף ליהוק נוסף ומפתיע של הזמרת הדתייה נרקיס, שלא מזמן חשפה זוגיות חדשה וסודית. לאחר גישושים רבים של הפקת התכנית, כעת נרקיס מצטרפת באופן רשמי לרשימת המשתתפים בעונה הקרובה.

לא הסכימה לרקוד עם גבר

אלא שההשתתפות של הזמרת בתכנית הריקודים תהיה קצת שונה בגלל מגבלות הדת. נרקיס שומרת נגיעה ולכן לא הסכימה לרקוד עם פרטנר גברי, כפי שעושות כל שאר המתמודדות בתכנית. לכל מתמודדת מוצמד רקדן מקצועי ויחד הם מבצעים ריקודים זוגיים לאורך העונה. בעקבות הוראות ההלכה, למתמודדת הדתייה תוצמד דווקא רקדנית. 

"תמיד ירימו גבה"

הפרסום גרר אחריו תגובות רבות מצד דתיים ומסורתיים, שהרימו גבה על בחירה בזמרת דתייה, ופקפקו בהסכמתה של נרקיס. בין אלו שיצאו להגנתה בלט הכוכב החרדי מלך זילברשלג, שעקץ את המגיבים, "איזה כיף לקבל פה מאנשים פרשנות על כמה נרקיס דתייה בעיניהם, וכמובן שכל זה קורה באינסטגרם, הדבר הצנוע והדתי הזה שאין אף רב או איש דת שאישר להשתמש בו". גם אושיית הרשת קארין קליינברג הצטרפה אליו וכתבה, "תמיד ירימו גבה", עודדה את הזמרת, "מי לא ירים גבה? בורא עולם. הוא מכיר את הלב הפועם".