רוקדים עם כוכבים

לרגל עונות החתונות המתחדשת אנחנו שמחים להגיש לכם את מיטב ריקודי החתונה בעולם הישיבות. תנו להם כבוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/11 11:57 כ באייר התשעא

אם לא ה-

הקליפ המושקע ביותר שמצאנו ברשת הוא ללא ספק זה שהכינו תלמידי ישיבת קרית שמונה לחתונה של עמר וקרן בר (מזל טוב!). ליוצרים המקוריים היתה כנראה התובנה שחדר העריכה יכול לעשות לריקוד חתונה רק טוב, ולפי התוצאה הסופית הם בילו שם לא מעט שעות (כמובן לא על חשבון לימוד תורה חס ושלום). הקלפי הקצר הוא למעשה פארודיה מוצלחת ללהיט של להקת "המכביסטים" שהפך ללהיט בפני עצמו.

השורה התחתונה: עם חברים כאלה מי צריך להתחתן

פסטיגל 2010

אין ספק שהחבר'ה מישיבת שילה מחזיקים במלתחה עשירה. הבחורים הצעירים המשתתפים בריקוד מחליפים לא פחות משש תלבושות שונות, תוך שהם שרים (או מנסים לשיר) להיטי פופ של שנות השמונים. את התוצאה הסופית נשאיר לשיפוטכם.

השורה התחתונה: חבל שלא החליפו גם את הגרביים

השגרתי
למרות שריקוד החתונה נראה כדבר תמים ונטול אגו, בלא מעט ישיבות קיימת תחרות סמויה בין השיעורים: מי יפיק את הריקוד המקורי ביותר (שכמובן עשוי לזכות את השיעור בלא מעט דייטים מוצלחים). בישיבת הר עציון החליטו לוותר על הכבוד, ולמעשה כמעט בכל חתונה ישנו ריקוד מסורתי קבוע. כיוון שכך היה לנו קשה להכריע מי מהסרטונים הרצים ברשת יזכה להופיע במצעד. לבסוף בחרנו בצבעוני מכולם, וגם זה רק בזכות החולצות

שורה תחתונה: שמחה לילד כאן ויאלה באלגן!

בילי אליוט
ישיבת "נצר מטעי" באריאל הצליחה להוכיח לנו את מה שתמיד ידענו: "אין דבר העומד בפני הרצון". ההנחה שלנו היא שלקח להם מספר חודשים רק להכין את הדקות הראשונות של הריקוד. אין ספק שתרגילי הכוריאוגרפיה שהבני"שים הצעירים הפגינו, הצליחו להפתיע גם אותנו. זהירות: המפיקה של "לרקוד עם כוכבים" בעקבותיכם.

השורה התחתונה: רק למה בית"ר, למה?

לא מותירים פצועים בשטח
אם חשבתם שלהפיק ריקוד חתונה זה מלאכה פשוטה וכבר תיכננתם קריירה שניה, חשבו שוב. מלבד הצורך לבחור את התנועות הנכונות למוזיקה המתאימה, המשימה הקשה באמת זה לארגן את כל החבר'ה לחזרות - וזאת מבלי להתחשב בבלת"מים, כמו החבר הכי טוב של החתן שקיבל שחרור מהצבא וחייב להשתתף בריקוד בדקה התשעים. הקליפ הבא, של ישיבת מעלה אדומים, מדגים עד כמה קשה המלאכה. בריקוד משתתפים קרוב לשלושים בחורים, כולם גמישים באופן ראוי להערצה.

השורה התחתונה: תשאירו את העסק למקצוענים

הפינה לשיפוטכם
החברים שלכם רקדו יותר יפה? חושבים שפספסנו את הלהיט הבא? טקבקו לנו