הזמרת הדתייה מודה על הנס: היום אני מבינה למה התכוונתי בשיר שכתבתי לפני שנים

נרקיס, הזמרת המצליחה שנמצאת בשיא הקריירה, שיתפה את העוקבים בנס החנוכה שלה - על הרגע בו גילתה שהיא לא צריכה לעבוד כדי לנסות להיות "הדבר" כי זה הוא בעצמה, וחשפה מה הבינה מהשיר שהיא עצמה כתבה לפני שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 18:46 כו בכסלו התשפג

הזמרת הדתייה מודה על הנס: היום אני מבינה למה התכוונתי בשיר שכתבתי לפני שנים
צילום: מורן קריב

נרקיס, אחת מהיוצרות הדתיות המצליחות בישראל, חגגה השנה את יום הולדתה ה-41 ונראה שהגיל הרשמי כל כך לא עוצר אותה כל הדרך אל ההצלחה. בפוסט ששיתפה באינסטגרם סיפרה הזמרת המצליחה לרגל את המעריצים בנס חג החנוכה הפרטי שלה. 

"אני מנסה למצוא מילים לספר לכם, על הנס חנוכה שלי אני אתחיל בלהגיד שבמשך הרבה זמן חייתי בקונפליקט פנימי כזה שעשה לי שיבוש או כמו שאומרים ׳רמה׳ (ככה אומרים את זה ?!) כי הנשמה שלי בוערת 24 שעות וכל הזמן רוצה ורוצה בלי סוף"

נרקיס: "אני לא מחוץ ל״דבר״ ולכן אני לא צריכה ״לעבוד״ בו כי אני - זה הדבר"

נרקיס סיפרה כי התאכזבה מהאטיות בה התקדמו הדברים בחייה , ומספרת על העייפות שאחזה בה בכל פעם ששברה שיא חדש והגיע למסקנה "אני לא מחוץ ל״דבר״ ולכן אני לא צריכה ״לעבוד ״ בו כי אני - זה הדבר"

נרקיס המשיכה ודירבנה את העוקבים שלא לוותר על עצמם "אתם זה החלומות שלכם, אתם זה החיים שלכם, אתם הלב, אתם הצחוק, אתם הבכי, אתם נושאים את עצמכם וזה הכל - אין מעבר לזה שום דבר אחר, ואם זה ככה אז מה שצריך זה רק לא להפריע לדבר הזה פשוט להיות" 

"רק היום אני מבינה מה רצו שאבין מלמעלה"

בהמשך שיתפה את הגולשים ברגעים בהם כתבה את השיר "שדות" ואת ההארה שהגיעה אליה דווקא היום - כמה שנים אחרי שנכתב "לפני כמה שנים ברגע חסד גדול אחד, ישבתי לכתוב את השיר שדות, כתבתי שם שורה שאפילו אני לא הבנתי מאיפה היא הגיעה, ״לנשום אויר כנוע״. ומספרת שרק היום שנים אחרי שכתבה את השיר היא מבינה למה התכוונה בסופו של דבר "הרבה אנשים, כתבו בזמנו מה פירוש השורה הזו? רק היום אני מבינה מה רצו שאבין מלמעלה - הכוונה היא שאפילו האוויר כנוע למי שהוא - למציאות לעולם הזה, וככה גם אנחנו כנועים לכח האדיר שיש בנו"?" "