הכתב הסרוג פרסם צילום מדהים של לוין ואמסלם: "תמונה נבואית"

על רקע הסיכומים אליהם הגיעו ראש הממשלה והשר המיועד אמסלם בדבר כניסתו למשרד המשפטים, מפרסם העיתונאי עקיבא נוביק תמונה מיוחדת של לוין ואמסלם מלפני ארבע שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/23 19:20 יז בשבט התשפג

הכתב הסרוג פרסם צילום מדהים של לוין ואמסלם: "תמונה נבואית"
עקיבא נוביק, תמונה נבואית, צילום: Hadas Parush/Flash90

השר דוד אמסלם: לאחר סאגה ארוכה שנמשכה מאז הקמת הממשלה, אמש (ג') הגיעו ראש הממשלה נתניהו והשר המיועד דוד אמסלם לסיכומים, במסגרתם ימונה האחרון לשר בממשלה. אחד הדברים שעיכבו את מינויו של אמסלם לשר, היה סירובו העיקר של שר המשפטים יריב לוין למינויו של אמסלם לשר במשרד המשפטים, דבר שנפתר לבסוף.

בתוך כך, מפרסם העיתונאי עקיבא נוביק בעמוד הטוויטר שלו תמונה של לוין ואמסלם מלפני ארבע שנים בה נראה אמסלם נושק ללוין במהלך הפריימריז שנערך אז במפלגה. נוביק הוסיף לה את הכיתוב: "תמונה נבואית מלפני ארבע שנים בדיוק".

אמסלם ולוין, ישתפו פעולה במשרד המשפטים

אמסלם ולוין, ישתפו פעולה במשרד המשפטים צילום: Miriam Alster/Flash90

הסיכומים של נתניהו ואמסלם

מלשכתו של חבר הכנסת דודי אמסלם נמסר לאחר הסיכומים, כי המהלך הגיע מתוך מתוך רצון לדאוג ולהשפיע על אופיה היהודי של המדינה והממשלה הלאומית שהוקמה על ידי בנימין נתניהו וסיעות הימין, "הוא יכהן כשר במשרד המשפטים, שר במשרד לשיתוף פעולה אזורי, והשר המקשר בין הממשלה לכנסת". 

בפגישה שהוגדרה חיובית ולבבית סיכמו רה"מ בנימין נתניהו וחה"כ דודי אמסלם להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח והענייני שליווה את השניים בשנים האחרונות במטרה לקדם את הנושאים החברתיים הבוערים.