מירי מיכאלי שיתפה את הסרטון שנאסר לשידור: "פילוג ושנאה - זה מותר"

עיתונאית ערוץ 13, שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה סרטון מקמפיין להידברות, שפסלה הרשות השניה לשידור בערוצי הטלוויזיה ומוחה: "לא מאשרים לשידור? בואו נשתף את זה כאן"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 08/02/23 18:26 יז בשבט התשפג

מירי מיכאלי שיתפה את הסרטון שנאסר לשידור: "פילוג ושנאה - זה מותר"
מירי מיכאלי , צילום: ללא

מחאה נגד הרשות השניה: המכון למדיניות העם היהודי (JPPI) פתח בתחילת השבוע בקמפיין ציבורי גדול הקורא להידברות ופשרה סביב הרפורמה המשפטית שמציעה הממשלה החדשה. המכון אוסף מאות אלפי חתימות מהציבור על עצומה ציבורית הקוראת להגיע להידברות כאשר שורה של אישי ציבור בולטים כבר חתמה על העצומה. הקמפיין שהיה מיועד לעלות לשידור גם בערוצי הטלוויזיה, נפסל על ידי הרשות השניה. מי שתקפה את ההחלטה היא עיתונאית ערוץ 13 מירי מיכאלי.

צפו בסרטון ובפוסט של מירי מיכאלי:

מיכאלי העלתה סרטון לעמוד האינסטגרם שלה בו תקפה את החלטת הרשות השנייה וכתבה: "פילוג, שנאה, מדון וריב- זה מותר". עוד היא הוסיפה: "ניסיון לחבר ולהזהיר מקרע בינינו - דווקא זה נפסל לשידור. ערוצי השידור, גם זה שאני משדרת בו, ערוץ 13, אישרו לשידור. שמישהו יסביר לי למה הרשות השנייה מסרבת לאשר את שידור הסרטון הזה?"

מירי מיכאלי

מירי מיכאלי, מוחה נגד הרשות השנייה |  צילום: יחצ

"לא לכפייה ואלימות, כן להידברות"

בהמשך הגבירה מיכאלי את המחאה שלה נגד הראשות השנייה וכתבה: "לא מאשרים לשידור? בואו נשתף את זה כאן". בסרטון יש לציין, נראים מספר אירועים טראומתיים בתולדות מדינת ישראל כמו הירי על אלטלנה, רצח רבין והגירוש מגוש קטיף כשבסוף הסרטון מופיע הכיתוב: "לא לכפייה ואלימות, כן להידברות".