למרות ההישגים: זה המגיש המפורסם שייקח את מקומה של אילה חסון

התכנית המצליחה של העיתונאית הבכירה צפויה לרדת מהאוויר, ומי שתתפוס את השעה הקבועה שלה היא תכנית הלילה של המגיש המפורסם

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/23 15:08 יז בשבט התשפג

למרות ההישגים: זה המגיש המפורסם שייקח את מקומה של אילה חסון
צילום: Roni Schutzer/FLASH90

נתוני הרייטינג של רשת 13 הולכים ומתמעטים אל מול המתחרה הגדולה של קשת 12, מה שגורם לרשת ליזימת צעדים אסטרטגיים שיצילו את כבודה. לפי פרסום של דוד ורטהיים ב"וואלה", התכנית "אזור בחירה" של העיתונאית הבכירה תרד מהאוויר, על אף הנתונים החיוביים שלה, שהגיעו להישגים היסטוריים עבור מיקומה ב-19:00 בערב. במקום תוכנית האקטואליה הפוליטית תשובץ התכנית "הצינור" עם המגיש גיא לרר.

רשת צפויים לחתום עם לרר חוזה לשלוש שנים

התכנית של המגיש היא אחת התכניות המצליחות של רשת 13, שמצליחות לשמר את נתוני הרייטינג של הזכיינית אל מול "גיא פינס" של המתחרה. על פי הפרסומים, רשת צפויים לחתום עם לרר חוזה לשלוש שנים, והסכום שהוצע לו גבוה ביותר. בנוסף לכך, הובטח ללרר כי אם השינוי לא ינחל הצלחה, הוא יוכל לחזור לשעות הלילה המקוריות ולנהל את התכנית כהרגלה.

אילה חסון פרצה בבכי מול המצלמה: "אנשים ירדו מהפסים"

יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל עו"ד אבי חימי עומד בליבה של סערה לאחר חשיפתה של עיתונאית ערוץ 13, אילה חסון, כי הוא ביצע מעשה מגונה במועמדת לשיפוט. בתכנית "חמש" עם שרון גל בערוץ 13 התייחסה העיתונאית לפרשה נגד אבי חימי. "אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה, יש אינספור עניינים שקשורים באבי חימי בתחומים של נשים - וכל דבר הופכים לכן ביבי או לא ביבי", אמרה חסון בדמעות.

"הוא יודע למה הוא התפטר. הוא רוצה שירחמו עליו, שיגידו שצריך לסלוח לו, ושיניחו לכל המקרים. יש אינספור עניינים שקשורים בו בתחומים של נשים, זה דבר מדהים. אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה. החייתיות הזו, 'זה כן ביבי, לא ביבי' - אנשים פשוט ירדו מהפסים, חיות טרף", אמרה חסון.