גיא לרר: "אוהב את הרעיון של סמוטריץ' באוצר"

מגיש תוכנית "הצינור", פרסם ציוץ בטוויטר בו הוא תומך בכך שתיק האוצר יגיע לידיו של יו"ר מפלגת הציונות הדתית: "יודע לעבוד, עשויים לצאת דברים טובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/22 13:56 ט בחשון התשפג

גיא לרר: "אוהב את הרעיון של סמוטריץ' באוצר"
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגיש תוכנית "הצינור" גיא לרר, פרסם בטוויטר ציוץ אותו פתח במילים "עניינית - נקודתית". לרר כתב כי הוא "אוהב את הרעיון של סמוטריץ׳ באוצר". לדבריו של לרר,"סמוטריץ' לא מחובר למערבבים שמושכים בחוטים, הוא נמרץ והגון. יודע לעבוד. עשויים לצאת דברים טובים". לרר מתעסק הרבה בנושא יוקר המחיה בישראל, שקשור ישירות למשרד האוצר. 

חלוקת התיקים המסתמנת

כזכור, על פי דיווח של הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, חברי גוש נתניהו כבר התחילו לדבר על חלוקת התיקים כדי לסגור את העסק במהירות, כדי שהממשלה תאושר בעוד 13 יום, ביום השבעת הכנסת. על פי הדיווח , תיק האוצר יינתן ליו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' או לחבר הכנסת אחר מהליכוד. עוד עולה כי מי שמעומד לכהן כשר הביטחון הבא הוא חבר הכנסת יואב גלנט, אלוף במילואים עם הניסיון הביטחוני הרב ביותר.  על תיק החוץ, יתמודדו יו"ר סיעת הליכוד, יריב לוין ושר החוץ לשעבר, ישראל כ"ץ. מי שצפוי להתמודד על תיק הבריאות, הם חברי הכנסת יואב קיש ועידית סילמן, ששוריינה בליכוד.