העיתונאית הבכירה מתנצלת: "שגיאה לא ראויה"

איילה חסון שעומדת מאחורי חשיפת הרומן של עורך הדין אבי חימי, נמצאת תחת מתקפה בטוויטר. כיתוב על המסך, השווה לכאורה בין חימי לבין החשוד באונס בגדרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/23 13:08 טז בשבט התשפג

העיתונאית הבכירה מתנצלת: "שגיאה לא ראויה"
איילה חסון 2022, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

עיתונאי הארץ אורי משגב תקף היום (ג') בטוויטר את עיתונאית רשת 13 איילה חסון, על כך שהשוותה לכאורה בין החשוד באונס בגדרה, לבין אבי חימי, יושב ראש לשכת עורכי הדין לשעבר. בציוץ שפרסם העלה תמונת מסך מתוך תכניתה של חסון ששודרה אמש, ובה, על רקע דמותה של העיתונאית, מוצגת תמונתו של החשוד באונס תחת הכותרת: "פני הרוע".

לצד תמונה זו פרסם משגב תמונה נוספת מאותה התכנית, המציגה את עורך הדין אבי חימי כשמעליו כותרת זהה ובה כתוב "פני הרוע". כזכור, בעקבות תחקיר של איילה חסון על ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, נחשף כי עורך הדין חימי ניהל רומן ממושך בהסכמה, פרשה זו הובילה להתפטרות חימי מתפקידו.

משגב ביקר את ההשוואה לכאורה שנוצרה בין החשוד באונס לבין חימי, "פני הרוע בעיני זה לנצל את תכנית התעמולה היומית כדי להשוות את החשוד באונס בגדרה לאבי חימי, שניהל רומן ממושך בהסכמה". כתב בחשבון הטוויטר שלו, והאשים: "איילה חסון, מעסיקיה וכל מי שלקחו חלק במעשה הנבלה הזה הם שותפים לפשע".

אורי משגב

אורי משגב צילום: Flash90

איילה חסון: "תוצאה של טעות טכנית"

מגישת חדשות 13 בחרה להגיב, "למען הסר ספק, הכתוב אמש שנשאר על תמונתו של עוד אבי חימי, היה תוצאה של טעות טכנית של חדשות 13". כך כתבה היום בטוויטר והתנערה: "לי לא הייתה שום מעורבות קשר או אחריות לשגיאה הלא ראויה הזו".

אבי חימי

אבי חימי צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

תגובת חדשות 13: טעות גרפית

נוסף לחסון, גם חדשות 13 פרסמו הבהרה בטוויטר, וטענו כי הכיתוב מעל תמונתו של עו"ד אבי חימי בתוכנית "אזור בחירה" ששודרה אמש, שייך לתמונה אחרת שהופיעה לפני כן. לדבריהם, "מדובר בטעות גרפית תפעולית".