השאלון השחקנית החרדית היא גם גרושה מאושרת: "אין תלונות"

הכוכבת החרדית לא מתביישת בגובה שלה, "יש לי יתרון בהיותי בלתי נשכחת", מוכנה גם לישון בבית כנסת כדי להגיע מוקדם בבוקר לסט, ומשלבת חיי משחק עם פעילות חברתית

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 07/02/23 16:38 טז בשבט התשפג

השחקנית החרדית היא גם גרושה מאושרת: "אין תלונות"
עם עוז זהבי וליאנה עיון (מאחורינו) מצילומים לבת השוטר, צילום: ללא

הכירו את שלומה רבקה לוין, היא שחקנית חרדית בת 32 מערד, ובינה לבין האדמה מפרידים 137.5 סנטימטרים. גרושה, מטפלת בתת מודע וגם מעצבת פרחים. פעילה במיזם "אמהות לומדת לזהות" למניעת פגיעות מיניות בילדים והעלאת המודעות לנושא. בין היתר היא השתתפה בהפקות של ישמח חתני, סנולנד, שקופים ובת השוטר. 

התפקיד שאת הכי שמחה שעשית?

כל תפקיד שלי הוא הישג מצד עצמו, תודה לה'. יותר מכל התפקידים אני שמחה על הזכות להיות פעילה שותפה במיזם למניעת פגיעות מיניות בילדים "אמהות לומדות לזהות".

התפקיד הכי קשה שביצעת?

אין תפקיד מסוים שאוכל להגיד שהיה קשה לי במיוחד. מה שכן, בתור מישהי שמשתמשת בתחבורה ציבורית כשיש ימי צילומים שמתחילים מוקדם בבוקר אני נאלצת להגיע קרוב למיקום הסט באוטובוס אחרון בערב וכל פעם מחדש לחפש מקום היכן להשאר בלילה - לפעמים זה לשבת ברחוב או בבית כנסת שפתוח 24 שעות.

מתוך הסדרה "ישמח חתני" עם אורנה בנאי

מתוך הסדרה "ישמח חתני" עם אורנה בנאי צילום: שלומית נחמה

היו מצבים שהרגשת חריגה על הסט?

לא זכור לי. מקבלים אותי מאוד יפה על כל סט. אם זה יכול היה להיות ככה גם מחוץ לסט היה נפלא.
מה שכן, כיון שאני חרדית "על אמת" מבקשים ממני לא מעט לעזור בהלבשת הניצבים, מתייעצים איתי. יצא גם שבקשו ממני להביא בגדים ומטפחות משלי בשביל הניצבים.

מה הטעות ראשונה שעשית בתחום?

אחרי שעברתי את האודישן הראשון שלי בהצלחה (לסרט "סנולנד") חשבתי שזה ימשיך ככה. אז לא, להתקבל לתפקיד ואפילו הכי קטן זה עניין לא קל בכלל וצריך להתרגל לשמוע "לא".

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?

הכל, אין תלונות. בורא עולם ברא אותי איך שהכי טוב בשבילי, בשביל החיים והשליחות שלי. כן, אני מבינה שמצפים ממני להגיד שהיה לי קשה לקבל את הגובה שלי רק שזה לא כך. אני מאוד אוהבת את איך שאני נראית ורואה יתרון גדול בלהיות בלתי נשכחת בזכות זה.

מתוך צילומים לסדרה "שקופים" עם יובל סמו.

מתוך צילומים לסדרה "שקופים" עם יובל סמו. צילום: ללא

סרט של גרובייס על חייו של רשב"י . עם רותם זיסמן כהן

סרט של גרובייס על חייו של רשב"י . עם רותם זיסמן כהן צילום: ארטיום קבנצקי.

איך נראה יום העבודה שלך?

זה מאוד דינמי. יש ימי צילומים של שתיים עשרה שעות ויש של שלוש. יש בוקר בזריחה או לחלופין בשקיעה. במקביל אני עובדת בתחום החינוך המיוחד ולוקחת ימי חופש כשיש צילומים.

בתור שחקנית חרדית, איך את מצליחה לייצר קשר עם הקהל?

דרך המצלמה. לצופים לא ממש משנה אם השחקנית חרדית באמת או רק הדמות שהיא משחקת. יוצא שפוגשים אותי ביום יום ודי נדהמים מזה שאני באמת חרדית ולא רק כדמות.

מה היא יצירה מושלמת עבורך?

הסדרה "מלכת היופי של ירושלים". מאוד התרשמתי מאיכות המשחק, כל הקאסט וואו. הבימוי, התפאורה והתלבושות. לא חייתי באותה תקופה אבל מאמינה במאה אחוז שזה הכי אותנטי שיש.