חנוך דאום קיבל דרישת שלום מאביו ז"ל דרך בקבוק יין

צילום של בקבוק יין אשר נשלח לקומיקאי, הצליח לרגש אותו עד מאוד: "איבדתי את אבא בגיל 17. אני בן 47 היום. דרישות השלום היחידות שנשארו לי ממנו אלה חלומות שכבר ממעטים לבוא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/23 12:45 י בשבט התשפג

חנוך דאום קיבל דרישת שלום מאביו ז"ל דרך בקבוק יין
חנוך דאום | , צילום: Moshe Shai/Flash90

הקומיקאי והסופר, חנוך דאום, משתף בפייסבוק מגוון רעיונות אותם הוא מקבל מהקהל הרחב, אך לעתים מפרסם דאום גם את אשר על לבו. אמש (ג') היה זה בקבוק יין שריגש את דאום באופן מיוחד. 

"שלחו לי את זה עכשיו באינסטגרם. זוג שפתח יין שיש עליו חתימה של אבא שלי", הציג דאום את בקבוק היין עליו הוספה השנה 1991, והסביר: "איבדתי את אבא בגיל 17. אני בן 47 היום. דרישות השלום היחידות שנשארו לי ממנו אלה חלומות שכבר ממעטים לבוא ואנשים שפותחים יין ישן מיקבי הגולן, רואים את חתימתו ומספרים לי. כשזה קורה מעת לעת אני מדמיין שהוא שולח לי דש, רוצה לומר לי משהו. במקרה הערב אני אפילו יודע מה, זה משהו טוב, אבל זה אישי אז לא אספר. לילה טוב אבא", חתם דאום וריגש רבים.

 

הרב יחזקאל דאום נפטר מהתקף לב כשהיה בן 51, בתמוז ה'תשנ"ג, יוני 1993. דאום האב כיהן כרב המושב רמת מגשימים, וכר"מ בישיבת הגולן. לצד פעילותו בגולן שימש כרב הראשון של תנובה, וכן מונה בזמנו ליו"ר ועדת השמיטה של הרבנות הראשית. בתפקידיו יצר סטנדרטים חדשים בנושא הכשרות ושיפר את רמת הכשרות בארץ בתחומים שונים.