הזמרת הדתייה לא מעכלת: "תודה להשם יתברך ולכם"

הזמרת הדתייה שברה שיאים עם שתי הופעות רצופות בהיכל מנורה בתל אביב. בפוסט סיכום היא משתפת בשנה האחרונה בה שברה כל שיא: "הגשמתם כל פנטזיה פסיכית שהייתה לי בהופעות האלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/23 08:32 יד בשבט התשפג

הזמרת הדתייה לא מעכלת: "תודה להשם יתברך ולכם"
אודיה, צילום: עומרי סילבר ורונן אטדגי

שברה כל שיא: השנה האחרונה הייתההשנה הטובה ביותר בקריירה של הזמרת אודיה. רק לפני שנה עלתה לראשונה על במה מול הקהל שלה ובסוף השבוע שעבר כבר הופיעה יום אחר יום מול אלפי בהיכל מנורה בתל אביב. בפוסט סיכום היא אומרת תודה ומשתת מה עבר עליה.

הפוסט המלא של אודיה:

"כמה תפילות ולילות של עבודה"

"בשבוע שעבר עברה בול שנה" פותחת אודיה את פוסט הסיכום, "וחגגנו את השנה הזו יחד. הקהל הכי חם ויפה במדינה ואני. רק הפעם במנורה", היא כותבת. אודיה ממשיכה להסביר כמה האירוע היה משמעותי מבחינתה: "אתם בטח יכולים לתאר לעצמכם כמה קשה הייתי צריכה לעבוד בשביל שדבר כזה יקרה. כמה שנים של עבודה קשה ודלתות שמסרבות להיפתח עברו עד לשנה הזו. כמה תפילות ולילות של עבודה. כמה רגש שמתורגם לעשרות שירים בשנה אחת".

אודיה אזולאי

אודיה אזולאי צילום: טל עבודי

אודיה כבר מתכוננת לפרוייקט הבא

הזמרת משתפת איך נראית הגשמת החלום שלה: "לעבוד במוזיקה זה חלום. באמת. אתה זוכה לעבור עם הקהל שלך את היום יום.בדרך לעבודה, בבית ספר, בבסיס, בבישולים של שישי. אתה איתם בבית. ועמוק בתוך הלב". הודיה לא שוכחת להודות וכותבת: "תודה להשם יתברך ולכם קהל יקר שלי". בסיום הפוסט אודיה כבר מתכוננת לפרוייקט הבא ושואלת את הקהל שלה: "ואיפה בא לכם את הדייט הבא שלנו?".