אודיה הופיעה בהיכל מנורה ואירחה את עידן רייכל שלבש חצאית

הזמרת הדתייה הופיעה בהיכל מנורה בתל אביב. במסגרת ההופעה היא אירחה על הבמה את עידן רייכל, הזמרת הבינלאומית נועה קירל והאח הקטן של עומר אדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 13:43 יא בשבט התשפג

אודיה הופיעה בהיכל מנורה ואירחה את עידן רייכל שלבש חצאית
אודיה, צילום: עמרי סילבר

הזמרת הדתייה אודיה כבר כבשה כמעט כל פסגה אפשרית. מהופעה בקיסריה, פסגת השאיפות של אמני ישראל, ועד חיקוי קורע בארץ נהדרת. אנחנו רואים אותה כמעט בכל מקום והשירים שלה חורכים את הרדיו ואת הרשתות החברתיות. אתמול (ד') אודיה כבשה יעד נוסף, כשהובילה הופעת ענק בהיכל מנורה בתל אביב. ההופעה היא אחת מתוך שתיים רצופות, כשהשנייה תיערך היום באותו המקום. 

כניסה מרשימה של הזמרת

ההופעה נפתחה בכניסה מרשימה של הזמרת, כשירדה לבמה מלמעלה, עומדת על במה עגולה וקטנה הקשורה בחבלים לתקרה. הכניסה הזו פתחה את ההופעה בהפתעה ואודיה החלה עם אחד השירים המושמעים ביותר שלה, "אינטלקטוערס", שהגיע למיליוני צפיות ביוטיוב.

אודיה נכנסת להופעה במנורה צילום: ארומה מיוזיק / רוברטו בן שושן

חשף תלבושת מפתיעה

במהלך ההופעה הזמרת אירחה אמנים שונים ששרו איתה על הבמה. האורח הראשון היה הזמר והיוצר הוותיק עידן רייכל, יחד הם ביצעו את הלהיטים הגדולים שלו "אולי הפעם" ו"אם תבואי אליי". בתחילה רייכל ישב על הפסנתר, אך לאחר מכן קם והצטרף לזמרת, תוך כדי כך חשף תלבושת מפתיעה. רייכל הגיע להופעה עם חולצה לבנה וז'קט, פריטים שבהחלט מזוהים איתו, אך הפתיע את הקהל עם חצאית שחורה וארוכה, שהזכירה לנו את המורה מהאולפנה.

אודיה ועידן רייכל

אודיה ועידן רייכל צילום: עמרי סילבר

מאש-אפ של פנתרה ומאמי

האורחת השניה של אודיה הייתה הזמרת הבינלאומית נועה קירל, שבקרוב תייצג אותנו באירוויזיון. קירל, שמיוצגת גם היא בסוכנות של רוברטו בן שושן, עלתה לבמה יחד עם הזמרת הדתייה לביצוע משותף. השתיים שרו מאש-אפ לשני הלהיטים הגדולים שלהן: "פנתרה" של קירל ו"מאמי" של אזולאי. ההופעה המשותפת של השתיים לוותה ברקדנים על הבמה והרבה התלהבות מצד הקהל.

האורח השלישי והאחרון בהופעה המעולה היה אחיו הקטן של עומר אדם, רואי. השניים ביצעו על הבמה את הלהיט המשותף שלהם, "האמת", שחגג 10 מיליון צפיות ביוטיוב ומליוני שימושים בניו-מדיה.  

אודיה ורואי אדם על הבמה בהיכל מנורה צילום: ארומה מיוזיק / רוברטו בן שושן