הולכת בדרך של עומר אדם: אודיה מתחייבת לא להופיע בשבת

בראיון חושפני הזמרת אודיה מספרת על הקרבה לאלוהים, על שמירת המצוות ועל הופעות בשבת: "בעיקרון אני דתייה ומאמינה בהשם. פרט ללבוש שבזה אני עוד קצת מתקשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/22 16:12 ג בסיון התשפב

הולכת בדרך של עומר אדם: אודיה מתחייבת לא להופיע בשבת
אודיה, צילום: יניר סלע

רגע אחרי שהיא כבשה את קיסריה ונכנסה לרשימת הזמרים האהובים בישראל, הזמרת אודיה שידועה בקרבה שלה לאלוהים מספרת בראיון לאתר TMI על המצוות שהיא שומרת ועל אלו שהיא קצת מתקשה בהם. 

אודיה: "שואפת להגיע למקום של צניעות"

בראיון נשאלה אודיה: "מה הקשר שלך לדת?", וסיפרה: "בעיקרון אני דתייה ומאמינה בשם. שומרת שבת, חגים, מצוות והכל. פרט ללבוש שבזה אני עוד קצת מתקשה ושואפת להגיע למקום של צניעות - אני עושה הכל, ברכות השחר, 18, אורח חיים דתי קומפלט". על השאלה אם תסכים להופיע בשבת היא אמרה: "בחיים לא. תגידי לי הבמה הכי גדולה בעולם, זה לא יקרה בחיים. קחי את אמינם שהוא האיידול שלי בשבת, בחיים לא".

האמירה הזו של אודיה מזכירה את ההחלטה של עומר אדם שלא להופיע בשבת, החלטה שגרמה להפקת הפסטיגל לבטל את כלל ההופעות בשבת בהן הופיע אדם. המהלך של אדם ריגש רבים בציבור הדתי והמסורתי וגם רבנים שונים התייחסו אליו.

"הרב שלי אומר שלא יצא לי ממך כלום"

לאחרונה פרסמה אודיה  סינגל נוסף בשם "הרב שלי אומר". בסינגל היא שרה על הזוגיות שלה, בין היתר את השורה "הרב שלי אומר שלא יצא לי ממך כלום".

כאמור, לאחרונה אודיה הופיעה באמפי קיסריה, כשהיא רק בת 21. באינסטגרם כתבה על השיר: "בשם השם נעשה ונצליח. שבוע טוב וחודש מבורך חברים שלי! "הרב שלי אומר" בחוץ ואתם יודעים מה זה אומר? שיש לכם שבועיים וחצי לשנן עד לקיסריה בעזרת השם".