חסידה: יעל בר זוהר חוגגת בעברי ומחברת את זה לבעל שם טוב

לפני מספר ימים חגגה בר זוהר את יום הולדתה, אבל אז חבר שלח לה הודעה והיא גילתה את התאריך העברי שלה. "בעל יום ההולדת צריך לדעת שלפני מספר שנים החליט אלוהים שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 13:30 יא בשבט התשפג

חסידה: יעל בר זוהר חוגגת בעברי ומחברת את זה לבעל שם טוב
יעל בר זוהר, צילום: Flash90

חוגגת בעברי: יעל בר זוהר לא רגילה לחגוג את יום ההולדת העברי שלה, אבל השנה קרה משהו מיוחד. חבר של בר זוהר, שלח לה הודעה בתאריך העברי שלה וגרם לה לתובנות חדשות על היום המיוחד. בפוסט באינסטגרם כתבה בר זוהר: "תחילתה של שנה חדשה עבורי".

הפוסט של יעל בר זוהר:

"מזל טוב לי! היום היום הולדת העברי שלי, י"א בשבט" כתבה בר זוהר והסבירה: "אם להיות כנה לא ידעתי את זה עד שחבר ממש טוב שלי (קובי הצדיק) שלח לי ברכת מזל טוב. בתכלס אנחנו לא חיים ע"פ לוח השנה העברי אבל ברגע שהוא אמר לי את זה התרגשתי".

מברכת את כולם ואת עצמה

בר זוהר מסבירה מה גרם לה הגילוי המשמח: "מיד התחלתי לברר על משמעות היומולדת העברי והסגולות שלו, היום זוהי בעצם תחילתה של שנה חדשה עבורי. אז כמובן שזהו יום מיוחד עם סגולות מיוחדות עבורי ואני מברכת את כולכם בבריאות טובה, אהבה וכל מה שליבכם חפץ".

יעל בר זוהר

יעל בר זוהר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בר זוהר לא שוכחת גם את עצמה בתוך האירוע וכותבת: "וגם בחיפושים שלי גיליתי מסר מעניין של הבעל שם-טוב בהקשר הזה - בעל יום ההולדת צריך לדעת שלפני מספר שנים החליט אלוהים שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיו ,לכן הוא ברא אותו עם תפקיד ייחודי שאף אחד לא יכול לעשות במקומו. בגלל זה אומרים חז"ל: 'אין העולם נברא אלא בשבילי'". בר זוהר מסיימת וכותבת: "אז אני מאחלת לעצמי (ולכולנו) שאמצא בדיוק את התפקיד הייחודי שהגעתי למענו לעולם ושאוכל להשפיע הרבה טוב, אמן".