יעל בר זוהר חגגה ולא שכחה: "צריך כנראה להתפלל חזק חזק"

המגישה והשחקנית המוכרת חגגה יום הולדת ברקע הפיגועים בירושלים, ולהמוני העוקבים ברשת החברתית היא סיפרה על ההתרגשות וגם על התחושות הקשות: "לראות את התמונות והמראות ולא להאמין. ימים קשים עוברים עלינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/23 09:14 ח בשבט התשפג

יעל בר זוהר חגגה ולא שכחה: "צריך כנראה להתפלל חזק חזק"
יעל בר זוהר, צילום: פלאש90

הדוגמנית והמגישה יעל בר זוהר חגגה אתמול (א') את יום הולדתה ה-43, והחגיגות התקיימו בצל הפיגועים הקשים בשבת האחרונה, שגבו את חייהם של שבעה בני אדם. "משתפת אתכם בנוהל 'בוקר היומולדת' שלנו. ברכות. בלונים. עוגה ומתנה", כך חלקה עם מאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם. 

היא הוסיפה כי הילדים ובן זוגה, גיא זוארץ, ריגשו אותה במיוחד. "הברכות שהם כתבו לי עוטפות ומלוות אותי כל היום. הבוקר, כשבירכתי על הנרות התפללתי גם על הפצועים, על משפחות ההרוגים מהפיגוע המחריד בשבת- הלב עדיין כבד וכואב. צריך כנראה להתפלל חזק חזק כל יום על שלא נדע אירועים כאלה בבית שלנו-במדינה שלנו".

לדבריה, בלתי נתפס שמפחיד ללכת ברחובות מחשש לפיגוע. "לראות את התמונות והמראות ולא להאמין. ימים קשים עוברים עלינו. אנחנו כולנו -משפחה. אני מקווה שהאור יגבר על החושך ושנדע בשורות טובות וימים טובים ובריאות לכל עם ישראל". בר זוהר חתמה את האיחולים באהבה, חיזוק וחיבוק לכולם, "זו הבקשה שלי ליום הולדתי. אמן".