האושיה הדתית נסעה עם בנה התינוק בשבת: "פיקוח נפש"

קארין קליינברג חוותה שבוע קשה עם בנה התינוק שחומו עלה, ובליל שבת נאצלו היא ובעלה להגיע ל"טרם": "איתי שלי נאלץ לעבור בדיקות דם, שתן, צילום חזה. הלב נקרע אבל אין ברירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/23 09:50 א בשבט התשפג

האושיה הדתית נסעה עם בנה התינוק בשבת: "פיקוח נפש"
טרם, צילום: Hadas Parush/Flash90

אושיית האינסטגרם הדתית קארין קליינברג, אשר מרבה לשתף מחייה ומחיי המשפחה שלה, פרסמה פוסט כואב על איתי בנה שהחום שלו עלה בשבוע החולף, "לראות אותו 'סמרטוט' עלי זה פשוט מראה שובר לב", כתבה, ותיארה את חוויותיה משבוע לא פשוט. 

"הרמתי אותו אליי ובכיתי בשקט"

."השבוע האחרון היה לי שבוע קשה נפשי ופיזית", כתבה אמש (א'). "איתי שלי היה עם חום גבוה ופריחה. החזקתי אותו בכל ורגע לאורך כל היום. הוא היה זקוק לאמא". לדבריה בשלב מסוים החום של בנה התינוק הגיע ל-41, "למרות שעשיתי כל דבר אפשרי כדי לנסות להוריד את החום. הרמתי אותו אליי ובכיתי בשקט בלי שהוא רואה את פניי וביקשתי מהבורא שישלח רפואה שלמה לבני הקטן".

בהמשך השבוע החום ירד, אבל, "שישי בבוקר אני מבינה שהחום חזר. נוסעים שבת להורים שלי, מסיימים ארוחת ערב ופתאום אנחנו קולטים שאיתי נפוח בנוסף לחום ולפריחה… אני לא אוהבת שאני צריכה לחלל שבת, אבל אני מבינה שזה פיקוח נפש", היא הסבירה ל-77 אלף עוקביה.

"הלב נקרע אבל אין ברירה"

ואז הגיעה הנסיעה לבדיקות הרפואיות. "גיסתי ואמא שלי ממליצות לנו קודם לנסוע ל'טרם' בשדרות. אנחנו מגיעים לטרם ומאותו רגע הכל פשוט רץ. הרגשתי שקיבלנו צוות רפואי פרטי רק בשבילנו. איתי שלי נאלץ לעבור בדיקות דם, שתן, צילום חזה. הלב נקרע אבל אין ברירה. ליבי בתפילה תמידית עם הבורא ואז הרופא מעדכן שזה וירוס ויראלי וזה יחלוף. תודה לאבא שבשמיים".

לאחר שהודתה לקב"ה, תיארה קליינברג את הדרך חזרה לבית הורה: "אנחנו מבינים שתודה לאל לא נצטרך לנסוע למיון אבל נצטרך לחזור לבית הוריי ברגל מכיוון שאין כאן כבר פיקוח נפש. אנחנו מוצאים את עצמנו בשישי בערב צועדים כמעט שעה בחזרה לבית הוריי עם שמיכות, מזוודה, טרנינג, נעלי בית… ואני אומרת לבורא 'שבזכות ההליכה הזאת כבר מחר בבוקר איתי שלי ירגיש טוב יותר'. וכך היה".

קארין קליינברג

קארין קליינברג