עומר אדם לא יופיע בישראל ביום העצמאות - אלו היעדים שבחר

הזמר המצליח שעזב לדובאי ממשיך לתפוס מרחק מארץ הקודש, וביום העצמאות ה-75 למדינה יופיע דווקא בארצות הברית | אלה הערים שיזכו להופעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 10:53 ט בשבט התשפג

עומר אדם לא יופיע בישראל ביום העצמאות - אלו היעדים שבחר
אדם., צילום: David Cohen/Flash90

אחרי שהודיע כי הוא מצמצם את פעילותו המוסיקלית בישראל, עובר להתגורר בדובאי ופרסם את שירו החשוף ביותר, עוד הודעה דרמטית מגיעה מכיוונו של עומר אדם. על פי פרסום ב-Mako מוזיקה הוא בחר שלא להופיע בישראל ביום העצמאות הקרוב.

לוס אנג'לס, מיאמי וניו יורק

כידוע, יום העצמאות הפך בשנים האחרונות ליום השיא של הזמרים האהובים עם הופעות קצרות עליהם הם גורפים רווח עצום. על פי הפרסום, הזמר האהוב יופיע דווקא בארצות הברית בשלושה מוקדים שונים: לוס אנג'לס, מיאמי וניו יורק.

עומר אדם בפיס ארנה, השבוע

עומר אדם בהופעה | צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

נזכיר כי בשנה האחרונה, בין כל הסערות שעברו עליו, אדם עמד במרכזה של סערה תקשורתית על הסכום אותו התכוונה לשלם לו עיריית פתח תקווה. לפי הפרסומים אז, בעבור הופעה של 45 דקות הוא היה אמור לקבל כמעט 300 אלף שקלים, אך ההופעה בוטלה לאחר הלחץ הציבורי.

"אני לא עוזב אני לא בורח, נוסע לחפש את הנשמה שלי"

עם העזיבה לדובאי פרסם אדם את "אני", שיר החשוף שמספק הצצה לנבכי נפשו של האמן. "אתם יודעים שאני לא מדבר הרבה. אני שומר את החיים שלי ואת הרגשות שלי לעצמי ולסביבה שלי. אבל לפעמים כשאתה לא מדבר, אנשים מדברים במקומך", כתב אדם והמשיך: "רציתי לספר לכם קצת ממה שעובר עליי בתקופה האחרונה. להוציא שיר בשבילכם ובשבילי ולהגיד לכם בעצמי 'אני לא עוזב אני לא בורח, נוסע לחפש את הנשמה שלי'. מוזיקה ואתם זה החיים שלי".

האזינו לשיר "אני" של עומר אדם: