עם שמלה צנועה ופאה - החב"דניקית שמככבת בסדרה החדשה של 13

השחקנית החוזרת בתשובה סיפרה בראיון לכיפה על הקושי בצילומים במהלך היריון, "אחד הדברים הקשים שעשיתי בחיי", ועל השליחות שהרגישה במהלך הסדרה, "היה לי חשוב להביא את הרבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/23 10:35 ב בשבט התשפג

עם שמלה צנועה ופאה - החב"דניקית שמככבת בסדרה החדשה של 13
לידור אדרי, צילום: חדשות כיפה

אמש (ב') התרחשה השקת הסדרה החדשה של רשת 13, "השגרירות". סדרת הסיטקום עוסקת בשגריר ישראל באבו-דאבי, אותו מגלם השחקן איציק כהן, והיא מציגה רגעים קומיים ומשעשעים של ישראלים באיחוד האמירויות. בין השחקנים הראשיים מככבים גם שיפי אלוני, עידו מוסרי, מאיה ורטהיימר ועוד. 

"זה אחד הדברים הקשים שעשיתי בחיי"

השחקנית לידור אדרי, המגלמת את העוזרת האישית של השגריר, השתתפה בצילומים בזמן שהייתה בהיריון עם ביתה הבכורה. "הרגשתי שהייתי אישה פתאום, כל הזמן היו נותנים לי לשחק נערות", היא סיפרה בראיון לכיפה. "קשה מאוד לשחק כשאת בהיריון," שיתפה, "לא יודעת איך עשיתי את זה, זה אחד הדברים הקשים שעשיתי בחיי", היא הודתה ופירטה את חווית הצילומים.

לידור אדרי

לידור אדרי צילום: חדשות כיפה

לידור אדרי: "היה לי חשוב להביא את אור ה' לפה"

אדרי, שפרצה בסדרות נוער כמו "אילת" ו"מייקל", חזרה בתשובה וכיום היא משתייכת לחסידות חב''ד, יחד עם בעלה וביתה. להשקה היא הגיעה עם שמלה צנועה ופאה לראשה, והצהירה, "אני מקווה שזה ישתלם לשם השליחות, היה לי חשוב באמת להביא את אור ה' לפה ולהביא את הרבי לפה", היא הסבירה, "זו השליחות שלי לעולם, אני שמחה שזה יצא בפלטפורמה הזאת".