בוגר ישיבה תיכונית שהרוויח כסף ממכירת לולבים: זה בן הזוג החדש של אדוה דדון

אחרי הגירושין המתוקשרים מגלעד שלמור, עיתונאית חדשות 12 משיקה בן זוג חדש: דלת"ש משכונת בקעה בירושלים ושחקן מבטיח | הכירו את ידין גלמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/22 12:53 יד בתשרי התשפג

בוגר ישיבה תיכונית שהרוויח כסף ממכירת לולבים: זה בן הזוג החדש של אדוה דדון
אדוה דדון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אדוה דדון מוכרת בעיקר בזכות מרדפיה אחרי נוכלים על מסכי הטלוויזיה של כולנו, אך גם בחייה הזוגיים היא עברה טלטלה בשנה האחרונה כאשר נפרדה מבעלה לשעבר ואב בתה גלעד שלמור. היום (א') מתפרסם בפנאי פלוס על בן זוגה החדש.

הכירו את ידין גלמן

על פי הפרסום, בן הזוג החדש של דדון הוא לא אחר מאשר ידין גלמן. ידין הצעיר הוא שחקן מבטיח בהתהוות והספיק לשחק כבר בסרטו עתיר התקציב של אבי נשר, 'תמנת הניצחון'. גלמן גדל בשכונת בקעה בירושלים כבן הזקונים במשפחה דתית־אמריקנית, ובמהלך שירותו הצבאי בסיירת מטכ"ל יצא בשאלה.

"גדלתי בבית דתי. היה לי קצת כסף, דמי כיס מההורים, וגם מלימונדה שהיינו מוכרים או מלולבים שהייתי מוכר בסוכות. הייתי הולך לווידאומט, לוקח מלא קופסאות של דיסקים, שם לידי על הרצפה ומתחיל לעבור אחד אחד ולקרוא על מה הסרט, מי השחקנים", סיפר גלמן בראיון למקור ראשון. הוא למד בישיבה התיכונית "דרך אבות" באפרת, וכאמור, במהלך שירותו במטכ"ל יצא בשאלה ועבר לתל אביב.

הבת של הבמאי

דדון, העיתונאית המסורה של חדשות 12, התגרשה באופן רשמי מגלעד שלמור בחודש אפריל האחרון. בתו של במאי הסרט בו הוא שיחק, תום נשר, נחשבת לחברה קרובה שלה ושל גלמן ובפנאי פלוס קשרו בין העובדות וכתבו כי היא ראתה את הקשר מתרקם מול עיניה. מזל טוב!