אליאב זוהר הגיב לגולש: "האמת שזה מעציב אותי מאוד"

לאחר הסערה סביב הצהרות שר התרבות והספורט, הגיב גולש אחד בקריאה מכוערת להחרים את הופעותיו של הבן, אליאב. האחרון הגיב בטוויטר ואמר: "אוהב את אבא שלי תמיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/23 21:38 א בשבט התשפג

אליאב זוהר הגיב לגולש: "האמת שזה מעציב אותי מאוד"
אליהב זוהר, צילום: אור דנון

קריאה מכוערת: ביומיים האחרונים סערה המדינה סביב התבטאויות שר התרבות והספורט מיקי זוהר מהליכוד. אבל עתה נראה כי מי שעוד נפגע מהמהלך הוא בנו אליאב ששורבב לפרשה בלי שרצה בכך כאשר גולש בטוויטר קרא להחרים את הופעותיו של הבן. זוהר הבן, שיתף את הפוסט והגיב: "מעציב אותי מאוד".

התגובה הנוגעת ללב של אליאב זוהר:

"אני לא פוליטיקאי"

הגולש, אדם בעל פרופיל מוסתר בשם 'סתם אחד' כתב: "להחרים הופעות של אליאב זוהר, ביום חול ובשבת". זוהר הבן שיתף כאמור את הפוסט המכפיש וכתב: "האמת שזה מעציב אותי מאוד. אני לא פוליטיקאי ולא קשור לעולם הזה. אני רק אוהב את אבא שלי תמיד. כל מי שמחפש לפגוע באבא שלי דרכי ולהעניש אותי על החלטות פוליטיות שלו זה שלו, ואין לי עניין להגיב לזה או להתייחס לזה. אני חי ונושם את עולם המוזיקה שמדברת לכולם בלי הבדל ובלי שום מחסומים".

כשאליאב זוהר התבטא באופן חריג על פוליטיקה

לפני מספר שבועות לאחר שהארץ סערה סביב נושא חוק ההפליה, חרג אליאב זוהר ממנהגו והתבטא בנושא: "אני לא אוהב לדבר על פוליטיקה", כתב מי שזכה לפני מספר חודשים ב"כוכב הבא", "אבל יש משהו שיושב לי על הלב שחשוב לי לומר: אסור חלילה שנגיע למצב בו אדם בישראל יופלה לרעה על רקע אמונתו או נטייתו המינית. אני בטוח שגם הממשלה החדשה תשמור על החופש של כולנו. אבא, סומכים עליכם".