דוד ביטן תוקף את חברו לסיעה: "מעדיף לקבל ביקורת מאינטליגנטים"

על רקע היחסים המעורערים בינהם, תקף דוד ביטן את מיקי זוהר. ביטן שוחח הבוקר עם נתניהו והפשיר איתו את היחסים. לאחר שגלית דיסטל לא תתמנה לשרה ממליץ לה ביטן לא להתמנות לסגנית שר

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 09:49 יז בכסלו התשפג

דוד ביטן תוקף את חברו לסיעה: "מעדיף לקבל ביקורת מאינטליגנטים"
דוד ביטן, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

דוד ביטן ומיקי זוהר ממשיכים בעימות: היחסים בין שני חברי הכנסת מהליכוד ידעו ימים טובים יותר, בימים האחרונים נראה שהיחסים הידרדרו, במיוחד לאחר העימותים בינהם על רקע מינוי יושב ראש קק"ל. בראיון הבוקר (א') ל103FM הגיב ביטן ליחסים עם זוהר.

הקשיבו לראיון עם דוד ביטן:

"מעדיף לקבל את זה מאנשים אינטליגנטים"

מוקדם יותר ביקר זוהר את ביטן לאחר שתקף את נתניהו בנוגע למשא ומתן הקואליציוני ואמר: "ביטן דיבר שטויות כשהוא תקף את נתניהו, הוא טעה טעות מרה". על כך הגיב ביטן ואמר :"אני ומיקי זוהר לא ביחסים הכי טובים בקטע הפוליטי, הוא אמר שאמרתי שטויות אבל לא אמר איזה שטויות". ביטן סיים ותקף את זוהר: "אני מעדיף לקבל את זה מאנשים אינטליגנטים תבין את זה איך שאת הרוצה".

כזכור ביטן העביר בעבר ביקורת קשה על נתניהו בכל הקשור לפיצול התיקים ולמשא ומתן על השוטפות הקואליציוניות. אמש(ש') נערכה פגישה בין ביטן ונתניהו בה השניים סיכמו על פתיחת דף חדש בין השניים. בפגישה דרש ביטן את תפקדי יושב ראש וועדת הכלכלה כשנתניהו אכן שוקל למנותו לתפקיד, בנוסף שוקל נתניהו להטיל עליו את תפקיד יושב ראש הקואליציה.

מיקי זוהר

מיקי זוהר צילום: Hadas Parush/Flash90

ממליץ לגלית דיסטל לא להתמנות לסגנית שרה

בראיון הבוקר דיבר ביטן גם בנושא אי המינו של גלית דיסטל לשרה בממשלה הבאה: "הופתעתי, אני לא יכול להסביר את זה. יש לי דברים שאני חושב אבל אני לא רוצה לפגוע באף אחד. בגדול מגיע לה להיות שרה, אם אחרים מקבלים אחרי שנה בכנסת אין סיבה שלא תקבל. אני מציע לה לא לקבל תפקיד של סגנית שר, אתה לא בא לידי ביטוי, במיוחד בשיטת הפריימריז".