הכתבת החרדית לא מעכלת: "איך זה שהתארסנו והכל ממשיך כרגיל"

כתבת הצפון של חדשות 13, אפרת פינקל שיתפה את תחושותיה לאחר שבישרה על אירוסיה: "יש לי צילומים ברמב"ם וכתבות ומהדורה כאילו הכל רגיל כי בראש שלי הכל כל כך לא"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 15/01/23 22:41 כב בטבת התשפג

הכתבת החרדית לא מעכלת: "איך זה שהתארסנו והכל ממשיך כרגיל"
אפרת פינקל, צילום: ללא

אפרת פינקל, כתבת הצפון של "חדשות 13", שמתייחסת מדי פעם בפעם לרווקות המאוחרת במגזר החרדי, התארסה בחמישי האחרון עם בחיר ליבה, קובי לב משכונת בית וגן שבירושלים. בעמוד האינסטגרם שלה, שיתפה פינקל את תחושותיה לאחר שבישרה על ההודעה המשמחת.

"לא הצלחתי להבין איך זה שהתארסנו והכל ממשיך כרגיל"

"לא הצלחתי להבין איך זה שהתארסנו והכל ממשיך כרגיל ולאנשים יש חיים והעולם כאילו כלום ויש לי צילומים ברמב"ם וכתבות ומהדורה כאילו הכל רגיל כי בראש שלי הכל כל כך לא", שיתפה הכתבת החרדיה כשהיא מצרפת תמונה של בית החולים רמב"ם בחיפה כדי להראות שהיא באמת בשגרת עבודה.

עוד הוסיפה וכתבה כי "כמובן שזה סתם בשביל הצחוק וברור שאלפי תגובות חמות, מדהימות, אוהבות, מחממות את הלב ברמות, אני עדיין בשאיפה לעבור אחד אחד ולהגיב לכולכם. ייתכן שגם אצליח יום אחד בינתיים. שולחת מלא תודה ומעריכה את זה כל כך, שכולכם איתנו מתרגשים שמחים ומאחלים".

"לא דיכאון ולא מפחיד ולא כלום"

פינקל התייחסה לאחרונה ליום הולדתה ה-29, והסבירה, במענה לשאלה שנשאלה באינסטגרם, איך ההרגשה להיות חרדית ורווקה. "באמת באמת שזה שטויות. יום הולדת זה כלום ושום דבר", היא הבהירה, "לא דיכאון ולא מפחיד ולא כלום. דווקא היה סוג של הזדמנות להיזכר בכמה טוב ושפע יש לי. אנשים שלחו ברכות יפות ופירטו הישגים שלי, ופתאום זה עזר לי לעצור שנייה מהטירוף של העבודה ולהגיד תודה על דברים שהשגתי ועל מתנות שקיבלתי. וזהו, הכל אותו הדבר כמו בגיל 28".