"שווה את זה בטירוף": ההסבר של העיתונאית החרדית לגרביים בקיץ

הכתבת החרדית של חדשות 13 השיבה לאלפי העוקבים ברשת החברתית וסיפרה על השילוב בין עבודה תובענית והחיפוש אחר זוגיות: "מסכימה לעשות הרבה מאוד בשביל זה, אבל בפועל מתעסקת הרבה יותר עם העבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/22 13:35 יח באב התשפב

"שווה את זה בטירוף": ההסבר של העיתונאית החרדית לגרביים בקיץ
אפרת פינקל, צילום: ללא

כתבת הצפון החרדית של חדשות  13, אפרת פינקל, יצאה לחופשה משפתית באוסטריה וניצלה את ההפוגה מהעבודה כדי להשיב על שאלות הגולשים באינסטגרם. פינקל, שעד לפני מספר חודשים הייתה כתבת החינוך של ערוץ 14, התייחסה ליום הולדתה ה-29 שחל לאחרונה, והסבירה, במענה לשאלה, איך ההרגשה להיות חרדית ורווקה.

"לא דיכאון ולא מפחיד ולא כלום"

"באמת באמת שזה שטויות. יום הולדת זה כלום ושום דבר", היא הבהירה, "לא דיכאון ולא מפחיד ולא כלום. דווקא היה סוג של הזדמנות להיזכר בכמה טוב ושפע יש לי. אנשים שלחו ברכות יפות ופירטו הישגים שלי, ופתאום זה עזר לי לעצור שנייה מהטירוף של העבודה ולהגיד תודה על דברים שהשגתי ועל מתנות שקיבלתי. וזהו, הכל אותו הדבר כמו בגיל 28". 

אחת העוקבות ביקשה לדעת למה צריך ללבוש גרביים במגזר החרדי, ועל כך הדגישה פינקל כי אף אחד לא צריך כלום, כלשונה. "כל אחד בוחר את החברה שאליה הוא רוצה להשתייך ובהתאם לזה את המחירים שהוא מסכים לשלם. גם אני מתאימה את עצמי פה למשפחה שלי, ולעובדה שיש גיסים מסביבי וצריכה להסתובב עם גרביים כל היום. מחיר לשלם? כן, שווה את זה? בטירוף". 

"בשלב בחיים בו אני מסכימה לעשות הרבה בשביל חתונה"

פינקל, שלא פעם הצהירה על רצונה להתחתן, אף השיבה לגולשים על האיזון וההשקעה בין פיתוח קריירה להקמת משפחה. "מה שיותר חשוב לי זו חתונה, ואני בשלב בחיים בו אני מסכימה לעשות הרבה מאוד בשביל זה, אבל בפועל אני מתעסקת הרבה יותר עם העבודה, כי זה מה שתופס את רוב הזמן שלי. בחתונה אין הרבה מה להתעסק, חוץ מלברר ברצינות על כל הצעה ולצאת לדייטים הנכונים ולתת להם את הזמן והסבלנות. מעבר לזה- ההתעסקות האובססיבית בדה דווקא מביאה אותי למקומות לא בריאים, אז משתדלת להימנע מלעסוק בזה".