אפרת פינקל צפתה בסרט הקומי על עולם הדייטינג החרדי וחזרה עם דמעות

הכתבת החרדית של חדשות 13 צפתה בסרט הישראלי על עולם הדייטים החרדי והתרגשה עד דמעות: "מקסים ויפה ונוגע ללב". בנוסף, קראה לשינוי בעניין ההפרדה בין אשכנזים לספרדים בשידוכים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/22 12:53 כח בתשרי התשפג

אפרת פינקל צפתה בסרט הקומי על עולם הדייטינג החרדי וחזרה עם דמעות
אפרת פינקל, צילום: ללא

הסרט הישראלי "בחורים טובים" עלה לאקרנים בחודש שעבר וכבר חצה את הרף של מאה אלף צופים ברחבי הארץ. מאור שוויצר, עמית רהב וליאנה עיון, בהפקת רייסדור הפקות וסרטי יונייטד קינג משחקים בסרטו החדש של הבמאי ארז תדמור, שמביא את סיפורם של הצעירים החרדים בתקופת השידוכים. 

"העניין של אשכנזים וספרדים בחברה החרדית הוא באמת כל כך עצוב ומבאס:

כתבת הצפון החרדית של חדשות 13, אפרת פינקל, שצפתה גם היא בסרט, שיתפה את קהל עוקביה באינטסגרם ברשמים חיוביים. בסטורי שהעלתה לחשבון כתבה: "אתמול בלילה ראיתי את הסרט 'בחורים טובים' בקולנוע בחיפה, ומה אני אגיד, זה פשוט יפה ומקסים ונוגע ללב. לא אשקר, היו כמה דמעות שניגבתי ככה בלי ששמו לב". 

"ברור שלאף אשכנזי אין שום בעיה להתחתן עם אשכנזי שפוסק אחרת ממנו"

פינקל, שלאחרונה התייחסה ליום הולדתה ה-29 והסבירה איך ההרגשה להיות חרדית ורווקה, הוסיפה כי העניין של אשכנזים וספרדים בחברה החרדית הוא באמת כל כך עצוב ומבאס. "הסיבות שזה מושתת עליהן כמו תרבות שונה וכו' נעשות פחות פחות רלוונטיות ככל שכולנו מתרחקים מארצות המוצא ונעשים פשוט ישראלים. הסיבות ההלכתיות הן גם לא לגמרי הצדקה כשברור שלאף אשכנזי אין שום בעיה להתחתן עם אשכנזי שפוסק אחרת ממנו, וכאשר דבר מושרש עמוק כל כך קשה לשנות אותו ולשבור את הגבולות שלו". לסיום הוסיפה הכתבת משאלה שההפרדה בנישואים בין אשכנזים לספרדים במגזר החרדי תיעלם מתישהו מעצמה, "או במלחמות של אנשים שיש להם את הכוח והיכולת והאומץ".