איציק סעידיאן: "מתחיל להרגיש את ייעודי מהמקום הכי חשוך בחיי"

שנתיים לאחר שהצית את עצמו במחאה על חוסר הטיפול וההכרה בו ובהלומי קרב, ולרגל יום הולדתו, איציק סעידיאן כותב: "הנה אני פה. חוגג 28 שנים למרות כל התחזיות שהייתי אמור לסיים את חיי בגיל 26. שנתיים עברו ואני פה איכשהו מסתובב וכולם מכירים אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/23 07:34 כב בטבת התשפג

איציק סעידיאן: "מתחיל להרגיש את ייעודי מהמקום הכי חשוך בחיי"
איציק סעידיאן | , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

איציק סעידיאן הלום הקרב, הצית את עצמו לפני כשנתיים מול משרדי אגף השיקום במשרד הביטחון במחאה על חוסר הטיפול וההכרה בו ובהלומי קרב נוספים. אמש (ש') פרסם סעידיאן פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו כתב על חייו החדשים לרגל יום הולדתו. 

"יש טענה שאומרת שאני בן שנתיים"

"הנה אני פה. חוגג 28 שנים למרות כל התחזיות שהייתי אמור לסיים את חיי בגיל 26. שנתיים עברו ואני פה איכשהו מסתובב וכולם מכירים אותי…", כתב בהתרגשות סעידיאן. "מסתכל על זה ועדיין יש טענה שאומרת שאני בן שנתיים. שנתיים בהן הכרתי את עצמי ואת העולם מחדש".

סעידיאן המשיך ושאל: "מי אני ומה הייעוד שלי, למה נשארתי פה כנגד כל הסיכויים? אז כן זה תלוי יש בי את יצחק סעידיאן שחי מגיל מאוד מוקדם כמו עלה נדף, ויש את יצחק בן בשנתיים שמרגיש שאולי באיזשהו מקום התחיל לגדל שורשים של עץ משלו".

סעידיאן בהופעה של ישי ריבו, ספטמבר 2022 |

סעידיאן בהופעה של ישי ריבו, ספטמבר 2022 | צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

"יכול לראות את האור שבקצה המנהרה"

לדבריו, מתוך המקום הכי הנמוך בחייו, "איכשהו התחלתי לאט לאט לחזור למקום שבו הגשמתי את מה שרציתי להגיד, ומתחיל להרגיש את ייעודי מהמקום הכי חשוך בחיי אני מרגיש שאני אולי לפעמים יכול לראות את האור שבקצה המנהרה".

בסיום דבריו הכיר סעידיאן את סיפור מקראי: "אתם יודעים לפעמים מגיעים אלי אנשים ומספרים לי את סיפורו של נחשון בן עמינדב ואני לעצמי לא חושב שזה הכי קשור.. אבל באיזה שהוא מקום מרגיש לגמרי שהתחלתי את יצאת מצרים הפרטית והכללית שלי ושלנו.הבחירה שלי לשנה הבאה להתקרב לארץ המובטחת עוד יותר ובכך את כל מי שמסביבי ומי שלא.ובדרך הנכונה שהיא יכולה להיות קיצונית אך לא על ידי עקדה.