הדוגמנית נשאלה מה דעתה על ההפגנה בה הונפו דגלי אש"ף - וזה מה שהשיבה

הדוגמנית ואושיית האינסטגרם נטלי דדון מרבה להתבטא בנושאים ציבוריים ופוליטיים, ובחודשים האחרונים אף מציגה ללא חשש את דעותיה הימניות. הערב התייחסה להפגנה בתל אביב ולרפורמה במערכת המשפט: "אין תשובה אחת נכונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/23 22:41 כא בטבת התשפג

הדוגמנית נשאלה מה דעתה על ההפגנה בה הונפו דגלי אש"ף - וזה מה שהשיבה
ההפגנה הערב בתל אביב | , צילום: Jamal Awad/Flash90

כבר חודשים ארוכים שנטלי דדון, דוגמנית ומשתתפת בתכניות ריאליטי לשעבר, היא קול ימני בולט ברשתות החברתיות. דדון מתחזקת חשבון אינסטגרם עם כ-800 אלף עקובים ומשיבה מדי פעם בפעם לשאלות העוקבים, וכך קרה הערב (ש') בנושא לוהט במיוחד.

דדון נשאלה באינסטגרם, מה היא חושבת על ההפגנה בכיכר הבימה. תחילה כתבה שהיא מנסה להתנתק בעיקר למען הנפש, אולם השיבה: "אני חושבת שרפורמה משפטית היא חשובה ואפילו הכרחית במצב אליו הגענו הייתי רוצה לראות את הרפורמה הזו בגרסה יותר מעודנת, אבל עם זאת, חושבת שזעקות השבר נגדה ויצירת ההיסטריה נמצאות בעיקר באולפני התקשורת".

לדבריה יש המון אנשי משפט שמצדדים ברפורמה של לוין, לעומת רבים שמתנגדים לה, "מה שאומר, שאין תשובה אחת נכונה. בכל מקרה חשוב להבין שמדינת ישראל חזקה ותעמוד על הרגלים גם אחרי הרפורמה הזו".

"התמונות קשות לי על אף שאני מאמינה שזה חשוב למחות"

דדון סיימה את תשובתה והוסיפה על דגלי אש"ף שנצפו בהפגנות הערב ובשבוע שעבר: "תעזבו רגע את הרפורמה, לצפות בכל כך הרבה אנשים צועדים לצד דגלי אש"ף, דגל שבשמו נרצחו אחינו. יותר מזה אם נעזוב בצד את אלו שבחרו להניף את הזוועה הזאת כואב לי שאף אחד לא טורח מבין כל האלפים האלו להתנגד. לצעוד כתף אל כתף לצד שוברים שתיקה והקרן החדשה. התמונות קשות לי על אף שאני מאמינה שזה חשוב למחות ולהילחם בעבור מה שחשוב לנו! יותר מכל מתפללת לימים של אחדות. על אף דעותינו השונות".