יעל שלביה מגלה: החלטתי שזה הגבול בדוגמנות שלעולם לא אחצה

הדוגמנית שגדלה בבית דתי אפשרה למיליוני העוקבים ברשת החברתית לשאול שאלות אישיות ושיתפה ברגעים מהעבר: "איימו להעיף אותי מהאולפנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/23 19:02 יז בטבת התשפג

יעל שלביה מגלה: החלטתי שזה הגבול בדוגמנות שלעולם לא אחצה
יעל שלביה, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

הדוגמנית הבינלאומית והשחקנית הישראלית יעל שלביה לא שוכחת מאיפה היא באה, ולאחר שהפגינה נוכחות מרשימה באירועי "צמאה", חגיגות החסידות, בבנייני האומה בירושלים לצד אושיות נוספות, היא מגלה את הגבול שהציבה לעצמה בתחילת דרכה כדוגמנית. 

"האם תצלמי לקמפיינים של הלבשה תחתונה"? ביקשו העוקבים לדעת במסגרת שאלות ותשובות באינסטגרם, ועל כך היא השיבה: "שאלה ששואלים אותי כל הזמן. בתחילת הדרך שלי, בגיל 17, החלטתי שזה גבול שאני לא אעבור. בקשר ללבוש חשוף, אני מתלבשת איך שנוח לי ולא חוצה את הגבול שלי". 

צילום: ברכה שילת

אמא שלי אמרה לי: אני מאחורייך לא משנה מה

"אני אוהבת שאני יודעת להקשיב לעצמי", סיפרה בפתיחות במענה לשאלה מה היא אוהבת בעצמה, "כל צעד שעשיתי בחיים, תמיד היה מי שהתנגד לו. וגם כשטעיתי למדתי על בשרי מכל טעות. אני לא אוהבת שאני מעופפת קצת יותר מדי. לפעמים זה בא על חשבון אחרים, אבל האנשים שמכירים אותי כבר יודעים שזה חלק ממני". 

כזכור, שלביה, ששמה האמיתי הוא יעל כהן, גדלה במשפחה דתית בנהריה ולמדה באולפנה המקומית. במענה לשאלה מה היה היחס של הוריה למקצוע יוצא הדופן של בתם היא שיתפה כי תמיד קיבלה תמיכה מלאה, על אף הקשיים. "כשהתחלתי לדגמן איימו להעיף אותי מהאולפנה. שאלתי את אמא שלי מה לעשות והיא אמרה לי: 'אני מאחוריך לא משנה מה, אל תוותרי על שום דבר בגלל מישהו אחר. למרות שאני יודעת שהיא חששה מהצעד הזה היא חשבה עלי, משפט קטן מאמא ששינה לי את החיים".