המקצוע החדש של העיתונאית מידיעות אחרונות - דיסקרטיות מובטחת

דנה ספקטור שיתפה כי היא לומדת ייעוץ זוגי והיא מחפשת זוג להתמחות איתו: "אני כל כך מאמינה באהבה וביכולת שלנו לרפא את עצמנו"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 09/01/23 20:16 טז בטבת התשפג

המקצוע החדש של העיתונאית מידיעות אחרונות - דיסקרטיות מובטחת
צילום: shutterstock

עיתונאית "ידיעות אחרונות" ומגישת הרדיו  דנה סקפטור,  שיתפה כי היא לומדת ייעוץ זוגי והיא מחפשת זוג להתמחות איתו."מחפשים ייעוץ זוגי אבל קצת דחוק לכם בכסף?", פתחה ספקטור את ההודעה בעמוד הטוויטר שלה.

עוד הוסיפה ואמרה כי "אני לומדת ייעוץ זוגי בבר אילן ומחפשת זוג להתמחות איתו. כזה שיתרגש לצאת להרפתקה של קרבה מחודשת ביחד איתי, כי אני כל כך מאמינה באהבה וביכולת שלנו לרפא את עצמנו. במחיר מסובסד. ודיסקרטיות מובטחת אקסטרה (אין קשר לעבודתי כעיתונאית) .פניה בדיאם", כתבה ספקטור.

עיתונאית ידיעות אחרונות בטור כאוב: "רציתי לצרוח על סמוטריץ' כשהוא למעשה קרא לי רוצחת"

כזכור, לפני כשנה דרמה לא קטנה התרחשה בארצות הברית, כאשר טיוטת פסיקה של בית המשפט העליון הודלפה לאמצעי התקשורת וממנה עולה כי הרוב השמרני שוקל לבטל את החלטת בית המשפט משנות השבעים שהעניקה מעמד חוקי להפלות יזומות. ספקטור, התייחסה לנושא בטורה השבועי  וסיפרה דווקא על השיח שהיה לה עם יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ'.

סמוטריץ

סמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"השינוי שחל באיש היה מדהים. בן רגע נעלם ההומור מהעיניים שלו, ובמקומו עלה כעס. כעס ירוק ומתכתי של קנאים שנראה לי אמיתי ומפחיד ממש. 'שלא תהיה שום טעות', הוא אמר, 'אני מאוד, אבל מאוד, נגד הפלות. מבחינתי שאף אישה במדינה לא תעשה הפלה, גם לא אם היא בת 17 ולא נשואה' מכיוון שחלף זמן מאז, חשוב לי להדגיש שאני מצטטת מהזיכרון וייתכן ששגיתי, אבל רוח הדברים הייתה כזאת. 'ואם היא עברה אונס?' הקשיתי. 'אולי אז כן', הוא אמר, 'במצבים חריגים במיוחד. אבל שאר הנשים? שלא יעשו הפלות'", כתבה ספקטור.

העיתונאית המשיכה לתאר בכתיבתה את  משנתו של סמוטריץ' בנושא, "הוא טען שזה רצח של תינוק גם אם העובר שבבטן חולה, גם אם הרופאים עצמם ממליצים לא לדון אותו לחיים של טיפולים וסבל. הוא דיבר ודיבר, ואני לא סיפרתי לו את מה שהוא לא ידע, שברגע זה עומדת מולו האויבת הכי גדולה שלו ושל כמותו. אישה חילונית חצופה ומרגיזה שעשתה לא הפלה אחת, אלא שלוש. שתיים יזומות ואחת מצערת, לא רצויה". 

"הרחם שלך ימצא דרך להזכיר לך שזה כן ביג דיל"

בסיום דבריה כתבה ספקטור כי "נכון שנשים מסוגי לא תופסות מעצמן רוצחות. רציתי לצרוח על סמוטריץ' כשהוא למעשה קרא לי רוצחת. אבל שיהיה ברור, גם אצל נשים כמוני כל הפלה היא משהו שנעשה עם המון צער. גם אם את לא מודעת לזה, גם אם את רק בת 17 וחוגגת את זה שנפטרת מ'זה', גם אם את החילונית התל-אביבית הכי קלילה, בסופו של דבר הרחם שלך ימצא דרך להזכיר לך שזה כן ביג דיל, שנגעת ברקמת החיים והמוות ומשהו בך לא יחזור להיות כמו שהיה".