עיתונאית ידיעות אחרונות נגד אדיר מילר: "אין לך מספיק משלך?"

דנה ספקטור, זוגתו של התסריטאי רן שריג שכתב את הסדרה המצליחה "רמזור" יחד עם אדיר מילר, משתפת את הקושי עם חוסר הפרגון של הקומיקאי לבן זוגה: "אם הייתם רואים את המחשב שלנו הייתם רואים גם מי המציא את קו העלילה שזכה באמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/22 23:35 ו בסיון התשפב

עיתונאית ידיעות אחרונות נגד אדיר מילר: "אין לך מספיק משלך?"
אדיר מילר, חוטף מדנה ספקטור, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הפרק האחרון בעונה הרביעית של "צומת מילר" שודר הערב (א'), כאשר הקומיקאי ויוצר הסדרה אדיר מילר הודיע כי הסדרה לא תחזור לעונה נוספת ולמעשה באה לסיומה. עיתונאית ידיעות אחרונות דנה ספקטור פחות התלהבה מהפרגונים הרבים שהרעיפה הברנז'ה על מילר והחליטה לשתף בקושי שיש לה עם הקומיקאי.

"רוצה לפרוק משהו שמעיק עלי. קשה לי לראות את אדיר מילר מדבר ומתראיין בכל מקום על רמזור 'שלו'. 'רמזור שאני כתבתי'. 'רמזור שאני לקחתי בשבילה השראה מהחיים והחברים האמיתיים שלי'", ציטטה ספקטור מראיונותיו של מילר לתקשורת.

"את רמזור כתב ויצר אדיר ביחד עם רן שריג, בן הזוג שלי", המשיכה העיתונאית והפובליציסטית, "הפרק הישן שמשודר כרגע מלא בדברים שרן המציא, ואיך אני יודעת? יש לנו מחשב ישן שמלא בפרקים שרן כתב. ואם הייתם רואים את המחשב הייתם רואים גם מי המציא את קו העלילה שזכה באמי. לא משנה".

"אדיר מוכשר בטירוף ויש לי כבוד, אבל בחייאת, כתבת את רמזור עם עוד מישהו. כמה תסתיר אותו ותנסה למסמס אותו? ולמה?!? אין לך מספיק משלך?", תהתה ספקטור.

בין 2006 ל-2009 רן שריג היה שותף לצד אדיר מילר לכתיבת התסריט לכל פרקי "רמזור". הסדרה זכתה בפרס אמי הבינלאומי בקטגוריית "הקומדיה הטובה ביותר", ונמכרה לשידור ברשת FOX האמריקאית שם שודרה עונה אחת, ובטלוויזיה הרוסית שם שודרה במשך 4 עונות.