סמוטריץ' עונה לנתניהו: "אני מאוד בעד הפלות - של בניינים בעזה"

שר התחבורה פותח חזית חדשה עם ראש הממשלה, ומשיב לטענות נגדו: "עבודת התצפיתניות היתה נהדרת ומצילת חיים. על זה אין ויכוח. מה הקשר בין זה לבין יחידות לוחמות מעורבות שעליהן דיברתי?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/19 17:06 כ באב התשעט

סמוטריץ' עונה לנתניהו: "אני מאוד בעד הפלות - של בניינים בעזה"
מנסה לאחות את הקרעים. סמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לאחר שראש הממשלה מיהר להגיב לדבריו של השר סמוטריץ' על שילוב לוחמות ביחידות מעורבות בצה"ל, שר התחבורה לא נשאר חייב. יו"ר האיחוד הלאומי צייץ בדף הטוויטר שלו: "שלום אדוני ראש הממשלה. עבודת התצפיתניות היתה נהדרת ומצילת חיים. על זה אין ויכוח! מה הקשר בין זה לבין יחידות לוחמות מעורבות שעליהן דיברתי?! ואגב, אני מאוד בעד הפלות - של בניינים בעזה. האצבע שלי בקבינט מובטחת לך בעניין הזה".

מוקדם יותר הבוקר (ד') אמר שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בראיון בגל"צ כי שילוב לוחמות פוגע בכשירות וביכולת המבצעית של צה"ל: "השירות ביחידות מעורבות הוא שירות פוגע במבצעיות של צה"ל, בכשירות שלו, ביכולת שלו לעמוד במשימות. הציפייה שלי מצה"ל שלא ינסה לקדם אג׳נדה".

בתגובה לדברים מיהר ראש הממשלה נתניהו להוציא הודעת נגד, והכריז כי הוא גאה בלוחמות צה"ל: "אני גאה בחיילות שלנו ובלוחמות שלנו שתורמות לביטחון ישראל. רק בשבוע שעבר הן סייעו לסכל פיגוע רצחני מכיוון רצועת עזה. שירות נשים בצה"ל לא פוגע בביטחון ישראל - הוא תורם לביטחון ישראל".

זו לא הפעם הראשונה שנתניהו יוצא נגד אמירותיו של השר סמוטריץ'. לפני כשבועיים ראש הממשלה יצא במתקפה נגד הצהרתו של סמוטריץ' על השאיפה לכונן בישראל מדינת הלכה, בכינוס חברי קונגרס דמוקרטים במשרד החוץ: "חבר בקואליציה, לא מהליכוד- ממפלגה אחרת, אמר שהוא רוצה שתהיה פה מדינת הלכה. זו שטות מוחלטת. זה בולשיט מוחלט",