מאיה ורטהיימר עמדה מול שקית פיצוחים בסופר והתחילה לבכות

השחקנית ואושיית הרשת שיתפה את חצי מיליון עוקביה ברשת החברתית ברגע שובר לב שקרה לה באמצע קניות שגרתיות בסופר: "אתם מכירים את זה שהגעגוע תופס אתכם בבטן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/23 09:52 טז בטבת התשפג

מאיה ורטהיימר עמדה מול שקית פיצוחים בסופר והתחילה לבכות
מאיה ורטהיימר, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

כמעט שנה חלפה מאז איבדה השחקנית מאיה ורטהיימר את אביה, איתן ורטהיימר, שנפטר בגיל 71 ממחלה קשה. כידוע, ורטהיימר מתגוררת בניו-יורק עם בעלה אסף זמיר, הקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק. היום (ב') היא מספרת בסטורי על תקרית מצערת בסופר, "ובכן זה היה ככה כשעמדתי מול שקית פיצוחים", היא פותחת, "ואתם מכירים את זה שהגעגוע תופס אתכם בבטן".

"נזכרתי והתחלתי לבכות"

השחקנית משתפת את העוקבים בזיכרון אביה המנוח יושב ומפצח פיצוחים, "ומנסה לנהל איזו שיחה עם חיוך מתוק מתוק, ואוסף את הכל עם כפות הידיים הגדולות וקצת מגושמות", היא מתארת את הזיכרון בדמיונה. "נזכרתי והתחלתי לבכות", היא משתפת, לאחר שפרסמה תמונה שלה דומעת בסופר, "עד שאיזו דיילת ביוטי מאופרת בכבדות שאלה אותי אם הכל בסדר והזכירה לי שאני בסופר".

"בסוף כולנו ניפגש עם הפרידה בצורה כזו או אחרת"

ורטהיימר מסכמת, "הגעגוע הוא דבר מופלא וכואב". היא כותבת על גבי תמונה משותפת עם אביה, "אי אפשר להסביר את הגעגוע, אבל אפשר להרגיש אותו בכל החושים ובעיקר בלב". היא מסיימת במסר לעוקביה, "החיים הם דבר חמקמק, בסוף כולנו ניפגש עם הפרידה בצורה כזו או אחרת. אז אל תתנו לפחד לשתק אתכם, תנו לו לדרבן אתכם לחיות את הכי טוב שאתם יכולים".