מאיה ורטהיימר מסכמת שנה קשה ומבקשת: "תעריכו את מה שיש"

כוכבת הרשת והשחקנית המוכרת איבדה את אביה לפני מספר חודשים ולרגל השנה החדשה ביקשה מהמוני העוקבים באינסטגרם להעריך את הטוב, "אני מתגעגעת לבדיחות קרש בשולחן, לצחוק ולחיבוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/09/22 12:26 כט באלול התשפב

מאיה ורטהיימר מסכמת שנה קשה ומבקשת: "תעריכו את מה שיש"
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שעות ספורות לפני פרוש השנה החדשה, ורגע לפני שתשפ"ב מפנה את מקומה לתשפ"ג, נוהגים רבים בציבור להקדיש את הזמן לסיכום התקופה ואיחולים לשנה החדשה. כך גם אושיות האינסטגרם המוכרות, שחלקו עם קהל העוקבים מסקנות ובקשות לחודשים הבאים עלינו לטובה. 

השחקנית מאיה ורטהיימר, שבחודש אפריל האחרון נפרדה מאביה איתן בן ה-71, כתבה על הגעגועים: "תשמעו ראש השנה זה אחד החגים שאני הכי אוהבת. והאמת ,לא בא לי שהוא יבוא/בא לי שהוא יעבור.כל שנה הייתה נפתחת אצלנו בתפוח בדבש וההרגשה הזו של רוח החג. הכל חגיגי ונפלא
ואיחולים לשנה החדשה' מלאים באופטימיות חיוכים, מטרות, יעדים, חיבוקים". לדבריה, היא לא מרגישה תחושת חג, ורק מתגעגעת. "אני מתגעגעת לבדיחות קרש בשולחן, אני מתגעגעת להיות בלחץ 'רק לא לאחר', אני מתגעגעת לרגע שבו אבא ״בודק״ את האוכל בתנור כדי לדעת אם הוא מוכן, אני מתגעגעת לצחוק, אני מתגעגעת לחיבוק, אני מתגעגעת לאבא שלי". 

צילום: Flash90

"מנסה להתבונן במה שיש ולהודות עליו"

"אז אני יודעת שראש השנה הוא יופי של נקודת ביקורת לשנה שעברה ולזו שלפנינו, זה מדהים כמה אנחנו עסוקים בעבר ובעתיד, ושלא תבינו לא נכון זה ממש נפלא! אבל ממש בא לי שגם רגע תהיו נוכחים, תסתכלו סביבכם על מה שיש, ותעריכו אותו, לפעמים זה נראה לנו מובן מאילו. אז זו גם המשימה שלי היום, הכי קל להתרכז כרגע בעצב ובחסר, ואני מנסה באופן אקטיבי להתבונן במה שיש ולהודות עליו. ויש. לפעמים קשה לראות אבל שום דבר לא מובן מאליו". ורטהיימר חתמה את הפוסט באיחולי שנה טובה ומתוקה מלאה בבריאות ושמחה.