צופית גרנט נמסה משולי רנד: "אוהבת אותך"

אשת התקשורת צופית גרנט מצאה ערב פנוי והלכה לראות את המופע המדובר של בן זוגה, הזמר והיוצר האהוב שולי רנד, הטקסט הנרגש שהיא כתבה אחרי המופע לא השאיר מקום לספק

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/23 13:26 יב בטבת התשפג

צופית גרנט נמסה משולי רנד: "אוהבת אותך"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

בני הזוג צופית גרנט ושולי רנד ממשיכים לספק מחוות רומנטיות ברשת, הזוג הכי מדובר מתחזק לצד הזוגיות המאושרת קריירות מרשימות, גרנט כאשת תקשורת ורנד כזמר ושחקן. השבוע הלכה אשת התקשורת למופע של בעלה וחזרה כשהיא נרגשת. 

צופית הלכה למופע החדש של שולי שנקרא תשליך, ובמהלך המופע תיעדה את בן הזוג והוסיפה רשמים נרגשים. אשת התקשורת כתבה על בעלה: "ענק שבענקים, תשליך הוא מופע יוצא דופן, אוהבת אותך, מי שלא רואה מפסיד".

צופית גרנט מסבירה: "אני מעדיפה רוב הזמן להתעסק באחרים"

בראיון שהעניקה לאחרונה למעיין אדם ב-103 FM מספרת גרנט על העיסוק שלה ומסבירה כי את מירב הכוחות בחייה היא שואבת ממה שהיא נותנת לאחרים: "ש רכוש אחד אצלי שממנו אני מפיקה הכול", שיתפה. "את ההורות הכי טובה שלי, את החברות ואת העשייה שלי בכל דבר שאני נוגעת בו, הרכוש הכי גדול שלי הוא מה שאני נותנת".

האזינו לדברים של צופית גרנט:

"אני הדבר הכי לא מושלם בעולם, אין לי שום יומרה להיות מושלמת ואני גם לא רוצה", הסבירה גרנט והוסיפה את הסיבות לכך שהיא עוסקת רבות בחייהם של אנשים אחרים: "אם יש משהו אחד שלמדתי זה שריכוז עצמי הוא משהו נורא מדכא, אני מעדיפה רוב הזמן להתעסק באחרים. לא בגלל שאני בורחת, אני מתעסקת בעצמי המון. את לא מתאהבת בגיל שלי אם את לא עסוקה בעצמך" אומרת גרנט. 

על שולי רנד: "יש שם חיבור שנותן המון ביטחון ושקט"

גרנט גם חושפת בראיון על הזוגיות שלה ושל הזמר שולי רנד והחיבור בינהם: "יש שם חיבור שנותן המון ביטחון ושקט, הוא פשוט איש כל כך טוב, מתוק, עדין ואציל נפש שאין כדוגמתו, הוא בא לי כמו כפפה ליד. יש משהו דומה ברצונות ובהתנהגויות שלנו, אנחנו תופסים את העולם ואת החברה אותו דבר".