"בחסדי ה' המרובים": עופר אוחנה שוחרר לביתו אחרי האשפוז הקשה

אוחנה שנפצע בפיגוע בחברון בו נרצח רונן חנניה ז"ל, אושפז מאז בבית החולים. בפוסט בפייסבוק הודיע אוחנה על שחרורו והודה לחברים והמשפחה | לפני חודש שוחרר לחתונת ביתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/23 12:04 יב בטבת התשפג

"בחסדי ה' המרובים": עופר אוחנה שוחרר לביתו אחרי האשפוז הקשה
עופר אוחנה, צילום: בינו חסנו

בשורות משמחות: בעשרת השבועות האחרונים אושפז עופר אוחנה בבית החולים לאחר שנפצע בפיגוע בחברון בו נרצח רונן חנניה ז"ל, היום (ה') הוא הודיע בפייסבוק כי הוא משתחרר מבית החולים לאישפוז יום. אוחנה הודה למשפחה והחברים שעמדו לצידו לאורך התקופה.

הפוסט של אוחנה:

עופר אוחנה בחתונת ביתו

עופר אוחנה בחתונת ביתו | צילום: בינו חסנו

"התמיכה, הביקורים, הדאגה והחיזוקים מרחוק ומקרוב"

"משפחה, חברים ואחים יקרים" כתב אוחנה בפייסבוק, "לאחר 10 שבועות של אשפוז ארוך ולא פשוט אני משתחרר היום, בחסדי ה' המרובים לשיקום יום בהדסה הר הצופים לתקופה של חצי שנה. אני רוצה להודות לכולכם על העזרה הרבה, התמיכה, הביקורים, הדאגה והחיזוקים מרחוק ומקרוב" אוחנה מסיים וכותב: "והכי חשוב התפילות הרבות להחלמתי. שנזכה לרפואה שלמה לימים שקטים ובטוחים ובשורות טובות לכולם".

כזכור, לפני כחודש,זכה אוחנה ללוות לחופה את בתו, רוני, שהתחתנה עם אלדד חסנו, בנו של אברהם הי"ד, שנרצח בפיגוע סמוך לקריית ארבע ב-2015. אוחנה נפצע כזכור בפיגוע ירי בו נרצח רונן חנניה הי"ד ועוד שלושה נפצעו, ביניהם עופר אוחנה ומתנדב הצלה ללא גבולות יו"ש, שנפצע באורח קשה בפיגוע כשמיהר לזירה כדי להציל חיים. 

משפחתו של אוחנה בבית החולים

משפחתו של אוחנה בבית החולים צילום: OLivier Fitoussi/Flash90