מרגש: עופר אוחנה ליווה את בתו לחופה

חודש לאחר הפיגוע בו נפצע באורח קשה, עופר אוחנה ליווה את בתו, רוני לחופה | החתן הוא בנו של אברהם חסנו, שנרצח בפיגוע לפני כשבע שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/22 21:27 יא בכסלו התשפג

מרגש: עופר אוחנה ליווה את בתו לחופה
צילום: בינו חסנו

לפני כחודש, התרחש בקריית ארבע פיגוע ירי בו נרצח רונן חנניה הי"ד ועוד שלושה נפצעו, בניהם עופר אוחנה, מתנדב הצלה ללא גבולות יו"ש, שנפצע באורח קשה בפיגוע כשמיהר לזירה כדי להציל חיים. הערב (ב') זכה אוחנה ללוות לחופה את בתו, רוני, שהתחתנה עם אלדד חסנו, בנו של אברהם הי"ד, שנרצח בפיגוע סמוך לקריית ארבע ב-2015.

צילום: בינו חסנו

יוצר פאודה מתפלל לשלומו של עופר אוחנה: טיפל בי כחובש במהלך התקלות בחברון

כאמור, עם פרסום שמות הפצועים בפיגוע הירי בקרית ארבע, ברשת התפללו לשלומו של הפצוע קשה בפיגוע, עופר אוחנה שאושפז במצב קשה בבית החולים. ברשת רבים החלו לספר על תרומתו של אוחנה בפעולות רפואיות כלפי אזרחים וחיילים רבים לאורך השנים. בטוויטר אף פורסם סרטון שלו רק מיום שישי האחרון בו העניק אוחנה טיפול רפואי לחיילים שרכבם התהפך.

בין המתפללים לשלומו של אוחנה גם יוצר 'פאודה' ועיתונאי וואלה!, אבי יששכרוף. בציוץ שהעלה לטוויטר כתב יששכרוף על אירוע בו העניק לו אוחנה טיפול רפואי בעבר. בפוסט כתב: "מתפלל להחלמתו המהירה של עופר אוחנה, החובש שנפצע אמש בפיגוע סמוך לקרית ארבע. לפניי לא מעט שנים עופר טיפל בי כחובש במהלך התקלות בחברון. והרבה אנשים, ישראלים ופלשתינים, חייבים לעופר את חייהם".