בלוגרית האוכל הדתיה סוגרת את החנות המפורסמת: "הסתיימה תקופה"

אושיית האינסטגרם ובלוגרית האוכל חן קורן הודיעה לקהל עוקביה כי היא סוגרת את החנות "קופסא מהשוק": "הגיע הזמן בשבילנו להתקדם. חנות פיזית זה הרבה יותר מורכב ודורש"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 30/12/22 13:35 ו בטבת התשפג

בלוגרית האוכל הדתיה סוגרת את החנות המפורסמת: "הסתיימה תקופה"
צילום: Miriam Alster/FLASH90

בלוגרית האוכל המוכרת ובעלת המותג חן קורן מרבה לחלוק עם מאה אלף עוקביה ברשת האינסטגרם מתכונים משובחים וגם רגעים מהחיים. אתמול (ה') הודיעה אושיית האינסטגרם בסטורי כי היא ובעלה, אלון, החליטו לסגור את החנות המפורסמת שלהם, "קופסא מהשוק" בשוק מחנה יהודה, אך הדגישה כי העסק עצמו ימשיך לעבוד.

"הלם. מה סוגרים? למה סוגרים? כן סוגרים. לא את 'קופסא מהשוק' כמובן, רק את החנות הפיזית, רק את הקטע שבו אתם יכולים לעבור ברחוב ולקנות משו. אנחנו הופכים את זה לחלל סדנאות, חלל אירועים לאורך השנה, כל מיני מפגשים, הרצאות, גם אני אעשה שמה הרצאות. נראה לי שאתן מחכות לזה ויהיה מגניב", הודיעה בלוגרית האוכל.

צילום: Miriam Alster/Flash90

"כל אחד שנכנס ממלא את הלב בסיפורים ואהבה וזה עצוב להיפרד"

עוד הוסיפה ואמרה כי "ולמה אנחנו עושים את זה? קצת התמהמתי עם הבשורה וזה באמת דבר קשה וזה באסה, לא תיכננו ולא רצינו אבל נראה לי שהגיע הזמן לזה והגיע הזמן בשבילנו להתקדם. חנות פיזית זה הרבה יותר מורכב ודורש".

אחת העוקבות שאלה מדוע היא שיתפה עכשיו. "זה היה סופר ספונטני. הוחלט לפני שבוע ורק היום הצלחתי להוציא את המילים במפורש", ענתה קורן. עוד עוקבת שאלה מדוע היא בכתה בסטורי כשהיא הודיעה את ההודעה. "הסתיימה תקופה. בימים האחרונים היו המון אנשים בחנות. וכל אחד שנכנס ממלא את הלב בסיפורים ואהבה וזה עצוב להיפרד", השיבה יזמית האוכל.