חן קורן מציגה את השאלה הכי מעצבנת שקיבלה וקובעת: "פיצחנו את השיטה"

היזמית ובלוגרית האוכל ביקשה את עצתם של המוני העוקבים ברשת החברתית וביקשה לדעת איך להשיב לשאלה מרגיזה במיוחד, "יש לי לקוחות קבועים שקונים ארבע קופסאות בשבוע ויש לי לקוחות שחסכו ארבעה חודשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/22 18:14 ב באלול התשפב

חן קורן מציגה את השאלה הכי מעצבנת שקיבלה וקובעת: "פיצחנו את השיטה"
צילום: Miriam Alster/FLASH90

בלוגרית האוכל המוכרת ובעלת המותג חן קורן מרבה לחלוק עם מאה אלף עוקביה ברשת האינסטגרם מתכונים משובחים וגם רגעים מהחיים. בסבב שאלות ותשובות שערכה השבוע, היא בחרה הפעם להפנות לקהל שלה שאלה מורכבת, של עוקבת שביקשה לדעת "איך את מסבירה את זה שאת אדם פשוט ועממי ומצד שני מוכרת מוצרים כל כך יקרים?". 

"על השאלה למה זה כל כך יקר עניתי אלף פעם", היא הסבירה אחרי שהציגה חלק מהתגובות שהתקבלו, זה לא כל כך יקר, זה פשוט לא מוצר חובה. קופסא מהשוק, הכי יקרה, עולה 700 שקלים, שזה הרבה פחות ממה שעולה לילה בצימר לדוגמא". עוד הוסיפה כי ברור לה שהשאלות האלה  מגיעות ממקום שרוצה לקנות, אבל לא יכול להרשות לעצמו, "אז עושים בחירות. יש לי לקוחות קבועים שקונים ארבע קופסאות בשבוע ויש לי לקוחות שחסכו ארבעה חודשים בשביל לשמח את האישה שלהם בקופסא מהשוק. את מי אתם חושבים שאני מפנקת יותר?". 

"יש חודשים שאני מצליחה לשים כסף בצד ויש חודשים שאני במינוס כואב"

כשהקופסא מהשוק נולדה לא חשבתי שנהפוך להיות כזאת אימפריה. זה היה ספונטני, והכי מהשטח. וזה גדל וגדל וגדל כי אתם אוהבים את המוצר. הוא בדיוק מה שחסר לנו בחיים: יחס ואהבה אבל אמיתי. כזה מתוך הלב. כזה עם כל הפרטים הקטנים. כזה שמוריד דמעות, שהלב והגוף רוקדים ביחד. ואני לא מגזימה. פיצחנו את השיטה איך להפיץ אהבה אמיתית בשבילכם". 

במענה לאחת מהעוקבות שקבעה שהיא עממית השיבה, "להיכנס לתוך תבניות זה מאוד לא אני. יש לי בארון כפתנים בתוניס בגרושים וגם שמלות רקומות במאות שקלים. יש חודשים שאני מצליחה לשים כסף בצד ויש חודשים שאני במינוס כואב. את מה שאני עושה אני עושה באהבה גדולה ומתוך שליחות. כשארגיש שזה לא כך, אסגור את העסק ואמשיך לדבר הבא", לבסוף סיכמה, "באמת מבינה שהשאלות האלה נשאלות בכאב ולא בכעס. מבטיחה להקפיד יותר על מבצעים כשאפשר".