הדתייה מהפרסומת מגיבה לסערה: "הפרסומת של דוריטוס היא עם ישראל האמיתי"

חן קורן, כוכבת רשת דתייה הנשואה לחילוני, השתתפה בפרסומת של דוריטוס שעוררה סערה. אחרי פניות רבות היא הגיבה באינסטגרם ואמרה: "איכשהו אנחנו מלאים שנאה, מלאים לעג, מלאים בעצמינו בלבד. הפרסומת מראה לנו את עם ישראל האמיתי"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 01/02/22 12:16 ל בשבט התשפב

הדתייה מהפרסומת מגיבה לסערה: "הפרסומת של דוריטוס היא עם ישראל האמיתי"
משפחת קורן, צילום: צילום מסך

הפרסומת של דוריטוס לכבוד יום המשפחה שקידמה סוגים שונות של משפחות ממשיכה לעורר הדים. אושיית הרשת הדתייה הנשואה לחילוני חן קורן, השתתפה בפרסומת בתור משפחה מעורבת וכעת מגיבה לסערה. קורן טוענת כי הפרסומת לא כופה ערכים אלא מציגה את עם ישראל האמיתי וכי מדובר בפרסומת יפה לחטיף טעים.

הפוסט המלא של קורן

"קבלתי הרבה תגובות מאז שהפרסומת עלתה. רובם נכתבו בצורה לא נעימה, לא היה עם מי לדבר, ולכן לא עניתי. אבל התגובה הזאת, עם כמה שהיא עצובה, היא עדינה ונכתבת בלב תמים, ולכן אני רוצה לענות, ואני מקווה שאצליח להעביר את הנקודה בלי לפגוע באף אדם.

אני דתיה, גדלתי בבית דתי, במושב תוניסאי עתיק מאד. בחגים היינו מתאספים בבית של סבתא שלי, כל הדודים, בניהם ובנותיהם, לכל החג, כולל לינה, פנסיון מלא. מי שרצה לבוא רק לארוחה- סבתא שלי אסרה עליו להגיע, היא לא רצתה שיחללו שבת עבורה. כשהתחתנתי עם אלון והוא התחיל לעשות אצלנו שבתות, ההורים שלו מדי פעם ביקשו לבוא לארוחת שישי או חג ואמא שלי לא הסכימה- היא לא רצתה שיחללו שבת בגללה.

עם הזמן, כשהיא הכירה את אלון יותר ויותר היא שחררה את זה, היא אמרה להם ״אתם מוזמנים לכל השבת״ ומפה הבינה שזה ״שלהם״. היא גם הבינה שכשהם נמצאים אצלנו לארוחת שישי, למרות שנסעו את הדרך בשבת, היא מזכה אותם לקיים מצוות קידוש בערב שבת, וזה חשוב לא פחות. זה קרה באופן טבעי, בלי שום הפצרות מצידי.זה קרה כי העולם זז, אם נרצה או לא.

זה נכון שהתורה אוסרת על משכב זכר, אבל העולם זז. אם אני נותנת לזה מקום בלב שלי, זה הופך אותי לפחות דתיה? התשובה היא לא, אפילו להפך. התורה אומרת לנו ״ואהבת לרעך כמוך״, זה הכלל הכי גדול בתורה, אבל איכשהו אנחנו מלאים שנאה, מלאים לעג, מלאים בעצמינו בלבד.

הפרסומת לא ״נותנת במה ללהטב״, היא פשוט פותחת לנו את הלב ומראה לנו את עם ישראל האמיתי. לא את זה שאנחנו אוהבים לראות, שנוח לנו לראות. הם לא צריכים ״במה״, כולנו על אותה במה. לכל לב בעם ישראל יש זכות לאהוב כרצונו, לכל אחד יש זכות להבין את החיים האלה כפי שהוא מבין אותם.

הרי היתה תקופה שירדתם גם עלי- ״אלון חילוני והוא ילך לגיהנום״, ״הילדים שלכם יסטו מדרך הישר״, אמרתם לי ״אם את נשואה לחילוני את לא דתיה אמיתית״. הקשר שלי עם הקב״ה לא תלוי באף אדם. אני יכולה ושמחה לחיות בעולם שיש בו הכל מהכל וזה בסדר, בלב שלי זה בסדר. שום ספר תורה לא נשרף, בסה"כ פרסומת יפה לחטיף טעים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן