הרעיון של משחקי ספורט מנוגד ליהדות: קובי אוז מגיב למתקפה עליו

לאחר שספג קיתונות של ביקורת, הזמר הסביר מדוע לדעתו משחקי ספורט עלולים לייצר שנאה מיותרת בין קבוצות יריבות: "בחיים לא חייבים לנצח בכל מחיר ואפשר ולוותר לפעמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/12/22 09:50 כב בכסלו התשפג

הרעיון של משחקי ספורט מנוגד ליהדות: קובי אוז מגיב למתקפה עליו
קובי אוז. למה בנט לא הוזמן?, צילום: פלאש 90

אחרי שעשתה את הבלתי יאמן והדהימה את העולם, החלום של מרוקו הסתיים עם הפסד 2-0 לצרפת, שהעפילה בפעם השניה ברציפות, לגמר המונדיאל, שם מחכים לה ארגנטינה וליאו מסי. לא לכולם ההפסד של צרפת בא בטוב, אחד מהם הוא הזמר והיוצר קובי אוז שאמר אתמול (ה') כי צרפת הייתה צריכה לוותר למרוקו. לאחר שספג קיתונות של ביקורת, הבוקר הסביר הזמר מדוע לדעתו הספורט מכיל אלמנטיים לא ערכיים שעלולים לייצור שנאה מיותרת בין קבוצות יריבות.

"בחיים לא חייבים לנצח בכל מחיר ואפשר ולוותר לפעמים"

"התוקפנות מול הציוץ שלי מבהיר את ההתבהמות הספורטיבית, אתם מתנשאים כי אתם יכולים, אתם מתחרים ביניכם מי ידרג אותי נמוך יותר בטבלה שלו, בסך הכל אמרתי שספורט מכיל אלמנטים שבעיני אינם ערכיים לחיים עצמם, ויש לזכור שאכן במשחק כדורגל יש חוקים, אבל בחיים לא חייבים לנצח בכל מחיר ואפשר להיות גם סבבה ולוותר לפעמים", כתב הזמר.

נבחרת מרוקו

נבחרת מרוקו צילום: shutterstock

עוד הוסיף ואמר כי "השנאה לקבוצות היריבות מכוערת וכשהיא נכנסת לחיים, אנחנו עשויים להתנהג כעמלק. גם בטבע מיני החיות ששרדו, לא עסוקות כל היום בלהיות המקום הראשון, יש גם חיות בינוניות, מטופשות ואפרוריות ששורדות יופי מול קשיי הטבע, כי ספורט הוא חוק האדם ואילו המוסר והטבע פועלים בדרכים אחרות".

הקונספט של משחקי ספורט תחרותי הוא יווני רומי 

בסיום דבריו, טען הזמר כי הרעיון של משחקי ספורט מנוגד ליהדות. "הקונספט של משחקי ספורט תחרותי הוא יווני רומי ולא מופיע כמעט בכתובים ובהגות היהודית. וברור לי למה, היהדות אינה שואפת אל המקסימום, אין 24/7, מהכל מורידים משהו, מהכסף מעשר, מהשנים שמיטה, אפילו עורלה מורידים. והספורט שואף להגיע להכי גבוה".

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.