צרפת היתה צריכה לתת למרוקו לנצח: "זה לא חינוכי"

צרפת העפילה אמש לגמר המונדיאל על חשבונה של מרוקו שסיימה מסע מופלא מבחינתה. הזמר והיוצר לא אוהב את התוצאה, וכותב: "הצרפתים מנצחים כי הניצחון יותר חשוב מהכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/22 10:08 כא בכסלו התשפג

צרפת היתה צריכה לתת למרוקו לנצח: "זה לא חינוכי"
קובי אוז, צילום: Flash90

אחרי שעשתה את הבלתי יאמן והדהימה את העולם, החלום של מרוקו הסתיים אמש עם הפסד 2-0 לצרפת, שהעפילה בפעם השניה ברציפות, לגמר המונדיאל, שם מחכים לה ארגנטינה וליאו מסי. לא לכולם ההפסד של צרפת בא בטוב, אחד מהם הוא הזמר והיוצר קובי אוז.

"יש משהו לא חינוכי בספורט", פתח וכתב הבוקר (ה') אוז בחשבון הטוויטר שלו, "מצד אחד, נבחרת שהכי צריכה את ההישג לאומית ורגשית - ניצחון של מרוקו במונדיאל היה עושה כה טוב ללבבות באפריקה ובעולם הערבי. מצד שני נבחרת עם גביע ביד ממדינה עטורת כסף וכבוד".

אוז המשיך וכתב כי במקום שהצרפתים החזקים יוותרו לנבחרת המרוקאית כמו שאחים עושים, "הצרפתים מנצחים כי הניצחון יותר חשוב מהכל".

בתקציר הניצחון של ארגנטינה שמחכה בגמר:

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.

קובי אוז מרבה לכתוב את דעותיו, ולאחרונה, בזמן חגיגות האלווין בתל אביב יצא נגד התופעה בה יהודים חוגגים חגים לא להם: "מה כאבא במרכז ת"א אעשה עם האייוולת סוחפת הילדים והבלתי מחוברים לתרבותם שנקראת האלווין? ילדיי צריכים להתחפש לכבוד קדושים שחלקם רדפונו למוות? ומה עם פורים המסכן שכבר הופך לשידור חוזר וחיוור של החג הזר הזה? מאז דגלי ארה"ב על רכבים בחג העצמאות שלנו, לא היינו כה פרובינציאלים".