צופית גרנט חזרה משבת לזוגות מעורבים בלי מילים: "קונפליקט אמיתי"

אשת התקשורת ובעלה שולי רנד בילו בשבת לזוגות מעורבים בצפת. גרנט הלכה לאחר שרצתה להבין "מי זאת העמותה הזאת שכולם מדברים עליה" וחזרה משם נפעמת: "תודה שאפשרתם לי ולשולי להתבונן ולראות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/22 22:45 כא בכסלו התשפג

צופית גרנט חזרה משבת לזוגות מעורבים בלי מילים: "קונפליקט אמיתי"
צופית ושולי גרנט, צילום: Gershon Elinson/Flash90

צופית גרנט בילתה בשבת לזוגות מעורבים: אשת התקשורת צופית גרנט שיתפה את עוקביה באינסטגרם, על השבת המיוחדת שעברה יחד עם בעלה הזמר שולי רנד בצפת. גרנט ורנד בילו בשבת לזוגות מעורבים של עמותת 'התקשרות זוגית מאמינים ב-יחד' וחזרה משם נפעמת: "הרגשנו את האהבה מדלגת לה מעל הראשים".

הפוסט של צופית גרנט: "יומיים של העצמה שונה"

"שולי הפתיע ואמר מיד בטח, אשמח להצטרף"

"כשפנו אליי ואל שולי והציעו שנחבור לסופ"ש חייכתי לעצמי ועלתה בי שאלה, מה הם חושבים שאנחנו? זוג מעורב? או שאולי אני בתהליך מזורז של התחזקות? האם שולי שחרר?" כותבת גרנט ומספרת על ההחלטה ללכת והתגובה של שולי: "האמת היא שברמה האישית מאד סיקרן אותי להביןמי זאת העמותה הזאת שכולם מדברים עליה, מה זה בכלל זוגות מעורבים? ולמה הקונפליקטים שלהם דורשים עמותה?".

"אז ראשית, שולי הפתיע ואמר מיד בטח, אשמח להצטרף" סיפרה גרנט וכתבה איך חזרה מהשבת: "חייבת לשתף, וואו, נשארתי ספיצ'לס, יומיים של העצמה שונה, אחרת, כשבעיני הנרטיב שלה , כך בחוויה שלי, הוא קודם כל חופש"

צופית גרנט ושולי רנד

צופית גרנט ושולי רנד צילום: חברת  יוני צור הפקות שמתמחה בהפקות לציבור הדתי חרדי

סטארט אפ חברתי

"אשקרה כל הזוגות שהיו שם חיים עם קונפליקט אמיתי" משתפת גרנט, "יש כאלה שהתחילו בדת ופתאום האחד או האחת עשו סיבוב ויצאו לתוך העולם החילוני בכל הכוח, ויש את ההיפך הגמור". "זה נוגע בחינוך, בהרגלים, לפעמים באינטימיות, ובכל זאת כל הזוגות שאנחנו פגשנו לא רק בחרו פעם נוספת האחד בשני הם גם בחרו לקבל כלים אצל עמי ואביטל הרגישים והכל כך חכמים".

גרנט משתפת בתחושות איתן חזרה מהשבת: "היה לנו מהמם, הרגשנו את האהבה מדלגת לה מעל הראשים, מחוייכת מרטיטה את הלב. תודה שאפשרתם לי ולשולי להתבונן ולראות אותנו בתוך חיינו, תודה על החוויה המיוחדת שחווינו יחד". גרנט סיכמה: "ממש סטרט אפ חברתי".