צופית גרנט חוגגת שנה עברית ומאוהבת: "האיש, החבר והשותף הכי טוב בעולם"

המגישה והשחקנית חוגגת יום נישואין ראשון בתאריך העברי יחד עם בעלה שולי רנד: "לפני שנה בדיוק, באנו בברית הנישואין. אין כמוך בעולם, האיש והחבר והשותף הטוב בעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 10:36 ו בכסלו התשפג

צופית גרנט חוגגת שנה עברית ומאוהבת: "האיש, החבר והשותף הכי טוב בעולם"
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

יום נישואין שמח: לפני כשנה בדיוק, לאחר שנתיים של זוגיות שידעה גם לא מעט הכחשות וקשיים, נישא השחקן והזמר שחזר בתשובה, שולי רנד לאשת הטלוויזיה, צופית גרנט בעודו בן 60, והיא בת 57. צופית, לא יכלה להסתיר את התרגשותה ופרסמה בעמוד האינסטגרם שלה סטורי מרגש כשברקע שירו של בן זוגה: "אם לא הייתי בא עכשיו".

צופית גרנט ושולי רנד

צופית גרנט ושולי רנד צילום: חברת  יוני צור הפקות שמתמחה בהפקות לציבור הדתי חרדי

"שולי, אהוב ליבי, לפני שנה בדיוק ערב ו' בכסלו באנו בברית הנישואין. אין כמוך בעולם, האיש, החבר והשותף הכי טוב בעולם. עדינות הנפש והאור שלך עוטפים אותי כל יום מחדש, אוהבת אותך", כתבה צופית.

הסוד של שנת הנישואין הראשונה על פי שולי רנד

כאמור, הזוג חוגג שנה יחד, בתחילה מיעט להתראיין ולדבר על הזוגיות המיוחדת שלהם, אך בשנה האחרונה החלו השניים להתייחס לכך בפומבי, כאשר הזמר שולי רנד התראיין לניב רסקין בחדשות הבוקר של קשת 12, שם נשאל על חיי הזוגיות עם צופית והסביר על השנה הראשונה בזוגיות בה יש חוק להיות הרבה בבית ולבנות אותו "אני מאושר, אפשר שלא? יש מושג שנקרא שנה ראשונה, יש חוקיות אצל חתן בשנה ראשונה. הוא צריך להיות הרבה בבית, צריך לבנות". 

כזכור, חתונתם של השניים גררה ביקורת רבה מצד פרודתו לשעבר של הזמר, מיכל רנד, אשר הטיחה האשמות בזמר שלכאורה הוא אינו מתעניין בילדיו. מי שיצאה  אז להגנתו היא רעייתו הטרייה, צופית גרנט, יצאה להגנתו וכתבה באינסטגרם: "שולי אהוב שלי, מותר לך לחיות, ראוי לך שתהנה, והרעש יחלוף. כולם יודעים כמה אתה אוהב וחרד לישראל שלך, ואם לא היו הפרעות רעות הייתם שניכם במקום הראוי לכם כאב ובן".