לא רק שמלה צנועה: יעל שלביה באירוע חסידי ונפרד בירושלים

הדוגמנית ובוגרת האולפנה מרבה לפלרטט עם הדת, ואחרי שהשקיעה בחתונת אחיה בשמלה צנועה כיאות, הדוגמנית המבוקשת השתתפה באירוע חסידי בירושלים שנערך בהפרדה יחד עם דוגמניות ואושיות נוספות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 17:44 כ בכסלו התשפג

לא רק שמלה צנועה: יעל שלביה באירוע חסידי ונפרד בירושלים
צמאה, צילום: עזרא לנדאו

יעל שלביה ממשיכה בפלירט הדתי ולא שוכחת את העבר:  אחרי שהדוגמנית המבוקשת ובת זוגו של הזמר הפורש עומר אדם כיבדה את מעמד חתונת אחיה בלוק צנוע כיאה למשפחה דתית, יעל שלביה עושה צעד נוסף בכל הקשור למערכת היחסים שלה עם הדת, כאשר הפעם השתתפה הדוגמנית יחד עם דוגמניות ואושיות נוספות באירוע 'צמאה' שנערך בירושלים.

יעל שלביה וברכה שילת באירוע

יעל שלביה וברכה שילת באירוע 'צמאה' צילום: מתוך האינסטגרם של ברכה שילת 

האירוע, שנערך בהפרדה מלאה אפשר למשתתפות לפזז ברחבה וליהנות ממוסיקה חסידית עדכנית יחד עם טובי הזמר החסידי והישראלי, מי שיזמה את הפרויקט היא ברכה שילת ובעלה הרב משה שילת שיזמו את הפקת הרעיון ומאז כבר 14 שנה שהמופע המפורסם ממלא אולמות. 

יעל שלביהף שרון אדם והדוגמנית סינדי צאדי וצילום: מתוך האינסטגרם של ברכה שילת 

צפו בנטלי דדון מפזזת לצלילי 'צמאה' 

https://youtube.com/shorts/V2OM0jCn5bw

אושיות נוספות שפיזזו יחד ברחבת הריקודים הנפרדת, הן אמו של עומר אדם בן זוגה של שלביה - שרון אדם, הדוגמניות נטלי דדון ודיסני צאדי, דנה ורון, הזמרת אודיה. דדון שבתקופה האחרונה מרבה לדבר על נושאים דתיים העלתה סטורי מלא באורות מהאירוע "כולם פה באורות, לחיינו ולחיי עם ישראל". 

נטלי דדון עם מפיקת האירוע ברכה שילת צילום: עקיבא שיינברגר

נזכיר, שלביה בוגרת אולפנה, תזכה בקרוב לסדרת טלוויזיה חדשה על סיפור חייה ובימים אלו היא עובדת עליה ואף לוקחת חלק בכתיבת התסריט.  הסדרה, שנקראת לעת עתה "בין העולמות" נכתבת בהשראת סיפור חייה של מי שבעבר זכתה לכינוי "הדוגמנית הדתיה", בחורה מבית דתי בפריפריה שהופכת לדוגמנית מצליחה בעולם חילוני. על פי הפרסום מי שתגלם את דמותה היא שלביה בעצמה. 

בריאיון למגזין סוף השבוע של "מאקו", סיפרה בעבר: "אם הייתי רואה סרט על החיים שלי הייתי אומרת: 'לא אמין'. תלמידת אולפנה ששלחו לה הודעה ופתאום הכל השתנה. היא מגיעה לתל אביב מהעיר הקטנה, הופכת לדוגמנית ולשחקנית, ואז היא גם יוצאת עם ההוא ועם ההוא. צפוי מדי, מבוים מדי, אבל ככה החיים גלגלו אותי".