הלוק החדש של כוכבה ב"קופה ראשית"? - כך הגיבו הגולשים

תמונה של הלוק החדש של "כוכבה" הקופאית המיתולוגית בקופה ראשית עלתה היום בדף האינסטגרם של קופה ראשית ועוררה סערת גולשים, בתמונה נראה כי הלוק של השחקנית הולך לעבור שינוי משמעותי ביותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/22 22:51 יט בכסלו התשפג

הלוק החדש של כוכבה ב"קופה ראשית"? - כך הגיבו הגולשים
צילום: Moshe Shai/Flash90

כוכבה נפרדת מהבלונד?: שנה חלפה מאז תמה העונה השלישית של קומדיית המצבים של תאגיד השידור הציבורי, קופה ראשית, וההכנות לעונה הרביעית כבר בעיצומן. והיום, בדף האינסטגרם של קופה ראשית הועלה פוסט המבשר על מהפך בלוק של "כוכבה" אותה מגלמת השחקנית קרן מור, לצד הכיתוב "גבירותיי ורבותיי ... מהפך מה דעתכם?". 

"מה זה הדבר המזעזע הזה? תחזירו אותה לבלונד" 

בתמונה, נראית כוכבה -  לא כמו הקופאית שכולנו מכירים עם הבלונד המיתולוגי אלא בשיער שטני לגמרי, הגולשים שממש לא אהבו את הלוק החדש הגיבו בזעם נגד השינוי ודרשו מהפקת התכנית להחזיר אותה לבלונד. 

צילום: צילומסך אינסטגרם

גולשים שזעמו במיוחד הגיבו "מה זה הדבר המזעזע הזה? תחזירו אותה לבלונד", "מה קשור?? זה לא כוכבה בלי הבלונד", כזכור, הסדרה המוקומנטרית מתארת באופן קומי וסאטירי את היחסים היום-יומיים הנרקמים בין עובדי סניף רשת "שפע יששכר" ביבנה.

את ההתרחשויות בסניף מתעד צוות צילום, ובין התרחשות להתרחשות השחקנים מתארים לעיני המצלמה את מה שחוו. את הסדרה יצרו יניב זוהר ונדב פרישמן, מביים קובי חביה ומפיקה חברת "יולי אוגוסט הפקות".

צילום: צילומסך אינסטגרם