צעד נוסף בדרך לעונה הרביעית של קופה ראשית

סדרת הסאטירה הישראלית שסיימה את עונתה השלישית לפני כשנה, וזכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2020 בקטגוריית "קומדית המצבים הטובה ביותר" - התקדמה היום צעד נוסף לעבר עונה מספר ארבע

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/22 19:06 טז בתשרי התשפג

צעד נוסף בדרך לעונה הרביעית של קופה ראשית
קופה ראשית, צילום: קובי אוזינג׳י

העונה השלישית הסתיימה בסוף נובמבר 2021, ומכיוון שאתם כבר מתגעגעים מאוד לכוכבה, שירה ואנטולי - ודאי תשמחו לדעת שקומדיית המצבים המצליחה של תאגיד השידור, "קופה ראשית", ממשיכה בהכנות לעונה הרביעית. בעמוד הפייסבוק של "כאן" נכתב: "קופה ראשית עונה 4, התחלנו!". טרם פורסם מתי יחלו הצילומים, אולם ל"כיפה" נודע כי היום (ג') נערכה הקראה של התסריט של העונה החדשה. באוקטובר 2021 פורסם כי הסדרה תזכה לעונה רביעית.

סדרת הקומדיה הישראלית שמשודרת ב"כאן 11" מגוללת באופן סאטירי את חוויית הקניה בסופר הישראלי (סניף רשת "שפע יששכר" ביבנה), כמו את היחסים בין הלקוחות לעובדי הסופר וכן התנהלות העובדים בשגרה.

הסדרה זכתה לאהדה רבה גם בקרב המבקרים ואצל הצופה הישראלי. עקב ההצלחה הסדרה הייתה אחת מהמועמדות לזכייה בפרס אמי הבינלאומי בקטגוריית "סדרת הקומדיה הטובה ביותר" של שנת 2019. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2020 בקטגוריית "קומדיית המצבים הטובה ביותר".

פרק מיוחד שהופק לקראת הבחירות לכנסת ה-24: