גם דתיים יכולים ליהנות: קופה ראשית מגיעה לשולחן השבת

לרגל חג החנוכה, הפתעה לחובבי קופה ראשית. סדרת הטלוויזיה המצליחה מגיעה עכשיו כמשחק קופסה, בו השחקנים צריכים למלא את עגלת הקניות שלהם במהירות האפשרית ולצאת מהסופר

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/22 11:07 יא בכסלו התשפג

גם דתיים יכולים ליהנות: קופה ראשית מגיעה לשולחן השבת
חברי קופה ראשית מתכוננים לעונה הרביעית, צילום: יעל ריטבלט

קופה ראשית, עכשיו המשחק: אם גם אתם מאוהבים בסדרת הקאלט של "כאן 11" קופה ראשית,  המשחק הזה בשבילכם. לכבוד חג החנוכה יושק השבוע משחק קופסה חדש לכל המשפחה על בסיס הסדרה, שישווק ברשתות ובחנויות המשחקים ברחבי הארץ. 

צפו במאחורי הקלעים של התוכנית:

קופה ראשית, עכשיו המשחק

קופה ראשית, עכשיו המשחק צילום: כאן

חוקי המשחק:

השחקנים צריכים למלא את עגלת הקניות שלהם במהירות ובחכמה. הראשון שיוצא מהסופר עם עגלה מלאה - מנצח. בתורם, יטילו המתחרים את הקובייה ויתקדמו מספר משבצות בהתאם. אם ינחתו על משבצת ובה מוצר, עליהם להחליט אם לקנות את המוצר במחיר השווה לתוצאת הקובייה כפול 10 או לוותר המוצר.

אם יחליטו לקנות, עליהם לשלם לקופאי/ת הראשי/ת באמצעות הקופונים שבידיהם ולהניח את המוצר על לוח עגלת הקניות שלהם. כאשר ישלימו את המשימות, עליהם למלא את העגלה ולהשיג מטבע של 5₪ על מנת לצאת מהסופר מנצחים.

קופה ראשית

קופה ראשית צילום: כאן 11

הסדרה צברה מעריצים רבים

הסדרה "קופה ראשית" החלה את דרכה בטלוויזיה החינוכית, ואף הייתה מועמדת לזכייה בפרס האמי היוקרתי. במהלך השנים צברה עדת מעריצים מושבעים מכל הגילאים, שצפו בכל אחד מפרקי הסדרה עשרות פעמים, ומסכמים מדי יום את עלילותיה בעמודים רבים המוקדשים לה ברשתות החברתיות.  המשחק פותח על ידי ח.ד מובייל, בשיתוף יולי אוגוסט הפקות וכאן, תאגיד השידור הישראלי.

המשחק מתאים לגילאי 7+