"מתגעגעת לכולכם" שוד ושבר: הזמרת הבינלאומית ביטלה את ההופעה בישראל

סלין דיון נאלצה לבטל את סבב ההופעות המתוכננות לקיץ 2023 עקב מצבה הבריאותי. ההופעות יתקיימו באיחור של שנה אולם הביקור בישראל מבוטל. אכזבה גדולה בקרב מפיקי האירוע, מה יעלה בגורלם של רוכשי הכרטיסים?

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 12:57 יד בכסלו התשפג

שוד ושבר: הזמרת הבינלאומית ביטלה את ההופעה בישראל
סלין דיון, צילום: shutterstock

הזמרת הקנדית המוכרת, סלין דיון, הודיעה היום (ה') על ביטול ההופעה בישראל שהייתה מתוכננת לקיץ 2023 עקב בעיות בריאות. "בצער רב אנו נאלצים להודיע שסלין דיון תבטל את הופעותיה המתוכננות ב- 2023, כולל את הופעתה בישראל שתוכננה לאצטדיון בלומפילד ב31 במאי 2023, בשל מצבה הבריאותי אשר אינו מאפשר לה להופיע". 

עוד נמסר כי דיון החליטה לקבוע מחדש את ההופעות שתוכננו באירופה באביב 2023, אשר יידחו לאביב 2024. יחד עם זאת, "לצערנו הודיעו לנו מנהליה שהיא לא תקבע מחדש את הופעתה בישראל כמו גם 7 הופעות נוספות שתוכננו לקפריסין, מלטה, יוון, רומניה, צרפת, איטליה ושוויץ". 

בהפקה ציינו שמדובר בהודעה מצערת במיוחד, "לאור השנים הרבות בהם אנחנו עמלים על הבאתה של סלין לישראל, ושלוש השנים האחרונות בהם אנחנו נאבקים לקיים את המופע בתוך תסביכי הקורונה העולמיים. יחד עם זאת, נרצה לאחל בשם כל מעריציה בישראל החלמה מהירה ורפואה שלמה, ואנחנו מצפים בקוצר רוח לארח אותה פה איתנו ועם הקהל הכי טוב בעולם במהרה".

זה הפתרון עבור רוכשי הכרטיסים

לקוחות אשר בחרו לשמור את כרטיסיהם ממופעי 2020/2021, או ביצעו רכישה חדשה החל ממאי 2021 למופע שהיה אמור להתקיים ב- 31.5.23 יקבלו החזר כספי מלא תוך 90 יום. לאור הזמן הרב שעבר ממועד רכישת הכרטיסים, ומאחר והמגבלות החוקיות מונעות ממשרד הכרטיסים לשמור את נתוני האשראי של הלקוחות, הזיכוי יבוצע באמצעות העברה בנקאית ללקוח המקורי בלבד.

טופס לעדכון פרטי חשבון יישלח לרוכשים אלו באופן אוטומטי במייל, ואין צורך לפנות למוקד השירות.
לקוחות אשר ביקשו להמיר את כרטיסיהם לשוברים כחלק מהסדר הפשרה, יכולים לפנות ל- Eventim
בהתאם להחלטה בהסדר הפשרה. לקוחות אשר ביקשו לקבל החזר מיידי במסגרת הסדר הפשרה (בגובה 82% מעלות הכרטיסים), כבר זוכו בהתאם לבחירתם לחשבון הבנק, כפי שנשלח אליהם במייל ב- 17.2.22 (במידה ולא עניתם עדיין עם פרטיכם, אנא עשו זאת עכשיו).