היועץ של נתניהו מספר על הפגישה הראשונה:"התרגשות מטורפת"

טופז לוק סיפר על העצה הראשונה שנתן ליו"ר הליכוד: "הוא אהב את מה שאמרתי לו, והוא אמר לי לצאת לדרך" | על התערבותם של בני משפחתו: "בסוף הוא המחליט והוא המכריע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/22 22:51 י בכסלו התשפג

היועץ של נתניהו מספר על הפגישה הראשונה:"התרגשות מטורפת"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, טופז לוק, מלווה את יו"ר הליכוד שנים רבות, ואף ניהל חמישה קמפיינים של מערכות בחירות. לוק התארח בפודקאסט של נדב פרי וסיפר על הפגישה הראשונה שלו עם נתניהו. "אני זוכר כשהגעתי לשם הרגשתי את ההתרגשות המטורפת", סיפר לוק.

זה נתן לי את התשוקה לבוא ולעשות את זה

לוק שיתף כי לפני הפגישה הראשונה הוא ידע בדיוק מה להגיד לנתניהו. "עברתי הרבה פגישות לפני, עם הצוות שלו, הייתי מוכן, ידעתי מה אני רוצה מה אני חושב. המשפט הזהב שאמרתי לו בפגישה:'ראש הממשלה, הולך להיות לך גוף תקשורת לכל דבר. יהיה לך כלי שהוא שלך. אתה הולך לייצר תוכן בצורה עצמאית, אתה הולך לעקוף את העורכים, אתה לא צריך את הטובות שלהם'. ובאמת האמנתי בזה".

עוד הוסיף ואמר כי "היה לו כח טוב ברשתות גם לפניי, היה לו מיליון עוקבים בפייסבוק, היה את האינסטגרם פתחנו מאפס, הטוויטר היה חלש הרבה יותר. ההזדמנות הזאת שראיתי שהעמודים לא נמצאים במאה, זה נתן לי את התשוקה לבוא ולעשות את זה, יש לי מה להשפיע. והוא אהב את מה שאמרתי לו, והוא אמר לי לצאת לדרך".

משפחת נתניהו, ארכיון

משפחת נתניהו, ארכיון צילום: Kobi Gideon/GPO

על יאיר נתניהו: הוא לא שולט ולא נעליים

על התערבותה של משפחתו של נתניהו בהחלטותיו ענה בנחרצות כי יו"ר הליכוד מקשיב למשפחתו אך הוא זה שמקבל את ההחלטה "אני חושב שכל מי שיש לו משפחה, מתייעץ עם אשתו, עם הילדים וזה בסדר גמור לשמוע את הביקורת שלהם. בסוף הוא מחליט והוא מכריע. ובהרבה פעמים הוא גם אומר: 'שמעתי אני מבין את מה שאתה אומר. לי יש העמדה והדעה שלי וזה מה שקורה. אתה יכול הרבה פעמים לשכנע אותו שהוא צריך לעשות איקס והוא אומר לך: 'שמע הבנתי אותך, טוב שאתה אומר את העמדה שלך'". 

יאיר נתניהו

יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

על התערבותו של בנו של ראש הממשלה המיועד, יאיר, אמר לוק כי "יאיר מביא סיפורים מדהימים וחשובים למחנה הימין, אבל הוא לא שולט ולא נעליים. יאיר אומר שצריך לעשות איקס, אז לפעמיים אומרים לו שהוא צודק ולפעמים לא. אתן לך דוגמא, ליאיר יש הבנה מאוד מהירה. בעוול המשפטי שעשו לאביו הוא אמר שאי אפשר לשתוק מול מה שעושים לו, אסור להיות ממלכתי, זה יאמר לזכותו שאמר לאבא שלו די".